bah zeg. Wat triest dat scholen nog steeds hun ogen er voor sluiten. ik heb er vroeger zelf erg veel last van gehad. alleen maar omdat ik erg verlegen was en niet in dure kleren liep. De school deed er niets aan, terwijl het aardig uit de klauwen liep. Op de mavo hebben ze zelfs een keer mn haar in de fik gestoken. Triest hoor dat kinderen elkaar neit gewoon lekker met rust kunnen laten.
o ja hierdoor kwam ik er dus achter dat ik nog steeds 2 soorten muiek doorelkaar had. had het geluid niet alleen gedempt staan maar ok de volumeknop helemaal omlaag. ik moest dus om hier demuziek van te hore eerst alles uit doen maar gelukt
rotkoters... Ik ben echt anti-pesten... Als het te gek werd en school deed er niets aan liet ik Michelle lekker een dagje thuis. Kwam ze een beetje tot rust... Gelukkig is het nu over en is ze er juist onwijs sterk uitgekomen...
Deze heb ik dus voor 29 euries bij de Bristol gekocht. Vond het wel te doen en ze zagen er niet zo "plastic" uit
Bah kan er niet tegen als er van die pestkoppen zijn! Mijn broertje werd ook altijd gepest toen ie klein was, zo zielig kwam bijna elke dag huilend thuis
Deze schoenen zijn dus echt supergewaagd voor mij maar had ze gister aan met een zwarte rok, zwarte legging, zwart shirt, houten ketting en toen zag het geheel er echt leuk uit (al zeg ik het zelf )
Jeetje heftig zeg! Ik hoop echt vurig dat mijn kinderen nooit gepest zullen worden en zelf ook niet van die pestkopjes zullen worden! Vind het echt vreselijk!
tsja kan niet oordelen over het hele plaatje, maar ind de laarsen wel leu maar de hak is voor mij te hoog. en die andere die je net gespamt hebt vond ik te plat en deze vond ik mindr leuk als die met die hak