Neej, ken wel een enquette iets, en moneymiljoenair.. Ben ik bij, en ik hoop dat ze straks ook uit betalen, maar die van de equettes, heb ik al 10 van ontvangen (euro)
Dat tikt lekker aan! moneymiljonair, hoef je alleen maar mailtjes te klikken, je kan ook enquetes doen, maar dan word je gebeld enzo, dus doe ik maar niet
Tja, dan moet ik straks maar wat gaan doen ipv hier blijven lullen in mijn eentje. Gelukkig hangt er nog een berg wasgoed op mij te wachten
Ik zie Esther, nu ook onderaan staan.. Oe spannend! Ik kijk ook nog steeds de sneeuw uit de lucht.. Maar nog steeds niks!
Ja, hier moet je ook alleen maar mailtjes aanklikken en soms een enquête, maar dat is ook gewoon online.
Gelukkig ben ik niet alleen! Spannend, zeker! Je kunt het er wel uitkijken, of niet? Noof zou vast blij zijn als het gaat sneeuwen!
Hmm, klinkt niet verkeerd! Vind het een Siberië van niks hier!! Dat stond in de telegraaf.. Maar ik weet niet.. Ik zie toch andere dingen voor mij, bij het idee Siberië.
Die rent dan gillend haar bed weer in gok ik Jah, ik heb me helemaal verheugd op een pracht van een sneeuwstorm.. Een laag van hier tot Tokio.. en wat komt er NIKS
Byron zegt ook al :" Ik zou maar niet te hard roepen, straks zit je ingesneeuwd, en vind je het niet leuk meer"
Dan stuur jij mij die link Geld verdienen! Ik ben dol op geld! Trouwens,dit waren toch waardevolle tips... hadden we ook rood moeten maken
Op Hotelkamerveiling.nl heb ik hem voor een mooi bod kunnen bemachtigen. Ik had het hoogste bod van 23,- daar komen dan wel 7,50 aan kosten bij om die site te spekken onder het mom van administratie kosten maar dan nog 30,50 voor met z'n 2en inclusief ontbijt. Normaal is dat voor 95,- als je via hun site een kamer boekt.
Heb je al genoeg gehamsterd? Mijn zus hoopt ook op een bult sneeuw, dan hoeft ze maandag niet aan het werk. En ik had net afgesproken om maandag eindelijk eens Teun te showen aan de kids op school