nee ik zelf ook niet echt. praat er ook niet veel over want ik ben best snel aan t huilen en dat wil ik voorkomen(leuk die hormonen:x) lief dat je mee gaat duimen. de papieren zijn binnen van haar woningbouw en hopelijk die van onze ook snel zodat we zo snel mogelijk goedkeuring kunnen krijgen. . spannende tijd vol regelwerk ook weer
Leuk man. Ik vind het nog steeds leuk om filmpjes van vroeger te zien. Het is alleen jammer dat er ontzettend veel van mijn zus zijn, maar toen ik geboren was, was de lol er een beetje af. Gelukkig heeft mijn schoonvader nog wel filmpjes waar ik op sta (manlief en ik waren vroeger buren)
haha, dat is wel leuk Dus jullie kennen elkaar al heeel lang (gelukkig betere buren dan die je nu hebt ) Ik heb geen film van vroeger.. Wel een paar op bruiloften, maar dan ben ik 2 ofzo..
Mn tweede wasje van vandaag is ook bijna klaar, kan ik zo ook op gaan hangen.. wát een productief geheel. Nog ff afwassen, stofzuigen ook al klaar.
Hij was 2 toen hij ging verhuizen en ik was toen 4. En toen had hij nog niet zo'n indruk op mij gemaakt dat ik hem onthouden had. Kwam hem weer tegen toen ik 20 was en hij dus 18. Sindsdien is hij niet meer uit mijn gedachten geweest ..... (aaaah, hoe romantisch)
Moet nu nog afdrogen Ben niet zó hard werkend Heb Essie en Ingrid ook al een tijd niet meer gezien trouwens.. Zouden de weeën alvast begonnen zijn?
Redelijk is iig beter dan slecht. Misschien gaat het in de loop van de dag nog wat beter dan dat het nu gaat.
goedemiddag, KK gelukkig dat het met maureen weer iets beter gaat susanne sterkte vanavond bij je vader!! en ik ben ook al hard aan het duimen voor jullie! oei jee verder weet ik het dus niet meer.. dementie slaat nu wel een beetje toe..
Ik wacht ook tot we ingesneeuwd zijn, schiet alleen nog niet echt heel erg op (alhoewel de bussen volgens mij alweer niet rijden en er ook snelwegen dicht zijn)