Ik schrik me naar zeg van die foto van Maureen. heb geloof ik een boel gemsit. heb geprobeerd wat terug te vinden en begrijp in ieder geval dat Maureen in het ziekenhuis ligt en flink ziek is. Arm moppie. @KK: het blijft jullie neit bespaard allemaal zeg. Wat vind ik dit naar voor jullie allemaal. ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe. Hele dikke knuffel van hier
Jeetje Knuffel, ik krijg gewoon kippevel bij die foto van Maureen! Dan breekt toch je hart als je kleine meid daar ligt.....
ooow wat akelig zeg. Ik zie op mn werk ook wel s baby's die daarvoor worden opgenomen. zo zielig. Arme Maureen
he kk! Jeetje wat ligt maureen er zielig bij! . Heel veel sterkte en beterschap voor haar! Hoop dat ze heel gauw weer beter is!
hey kk, arm moppie zeg. Heel veel sterkte met haar!! en een half uur vind ik echt belachelijk!! voor hetzelfde geld was er iets ergs! nou goed, sterkte ermee meid!! knuffel!!!
KK heel veel sterkte nogmaals. wat erg om je moppie zo te zien zeg. hier helaas ook slecht nieuws. werden vanmiddag gebeld om afscheid te nemen van papa en hij is helaas vanmiddag rond 16.00 uur overleden. heb t er echt moeilijk mee zeg. zo eng om je eigen vader te zien sterven. en nu komt er weer een hoop regelwerk aan te pas maar dan voor zijn begravenis of crematie. ga nu ff liggen want ik ben emotioneel helemaal gebroken. veel liefs susanne