Misschien is dat de reden waarom Karsten het ook maar zelden kijkt. Heb het te vaak met Sven en Maarit gezien.
Ach wie weet voor een volgende? Ik heb hier ook nog 3 wasmanden met was staan die ik moet vouwen. Heb ik ook erge zin in.
Nou ja zeg Ik ben gisteren een half uur bezig geweest met de stoep sneeuwvrij te maken, heb gelijk die van beide buren ook gedaan. Kijk ik naar buiten hebben de buren aan de ene kant hun stoep netjes met strooizout gedaan en ligt er nu niks meer, denk ik: Had je bij ons ook wel mogen doen na wat ik voor jullie gedaan heb, binnen 1 minuut gepiept. Beetje jammer hahaha. En ik heb geeneens strooizout.
Ik heb idd vandaag thuis gehouden. Ze was net 2 dagen naar school en nu moest ik haar weer ziek melden. Maar hoe ze nu is kan ze morgen weer naar school.
En bij de buren aan de andere kant doe ik het graag hoor want mijn buurvrouw ligt ziek op bed met ms. Maar aan hun kant lag echt een laag ijs en moest ik er flink op inhakken om het weg te krijgen, zag ik de buurman toch een aantal keren in de keuken bezig en weet zeker dat hij mij heeft gezien want je kijkt automatisch naar buiten als je in de keuken bent (die raam zit aan de stoep kant) dan is het toch een kleine moeite om het raampje open te doen en bedankt te roepen maar helemaal niks Zo, ik ben uitgemopperd en ga stofzuigen
Wel heel aardig van je, mijn buurman heeft het hier ook gedaan Zelf niet weer, kan bezig blijven.. Badzout Ala etten-leur! of keukenzout, wil ook wel denk ik.. (vriendin nog gesproken senn?)