Hoe verleidelijk het ook klinkt ..................nee, Pat gaat maar gewoon mee of koopt wat (dan kan ik het afkeuren naderhand )....
Nod Liesje: Ingrid 17 jan. Lisette 18 jan. Liesje 19 jan. Daantje / Sann 20 jan.* Anno / Mirrem 21 jan. KK 22 jan. Veraatje 23 jan. Prijzen: Een trappetje, en een zak wortelen, een oliebol (heb er nog genoeg namelijk..) Een dikke vette lebber van Daantje. Gelezen tijdschriften. Iets te drinken bij de oliebol, Nieuwjaars rolletje met slagroom. Kerstkransje. Een héél pak billendoekjes! * dubbele dagen moeten de prijzen EERLIJK en zonder ruzie delen.
Hoefde maar 25 pagina`s in mn eigen berichten terug te zoeken.. om er achter te komen, dat ik de 21ste heb gezegd..
Ja maar er ligt weer een minilaagje dus ik kan weer schuiven daarom baal ik ook. Als Wessel slaapt ga ik wel weer bezig en bel ik gelijk bij de andere buren aan of zo strooizout voor me hebben. Keukenzout heb ik al gebruikt, maar dat gaat er zo snel doorheen dat ik dat niet meer doe badzout doe ik ook maar niet die ik in huis heb is niet afgekeurd, hihihi.
ML, met boter! Maar ik zal niet te veel over eten hebben Ling, beterschap voor Dennis Daantje, veel plezier op de cursus! Susanne, nogmaals sterkte en succes met het regelen. Kwebbels, fijn dat het feestje geslaagd was AN, leuke foto! Heb je je kleren al aan? Lisette, leuk he zo'n commode vol met babykleertjes? KK, fijn dat het weer wat beter gaat met Maureen Senn, balen van je nacht. Beterschap voor Maarit Liesje, voel je je al zwanger? Bloem, rare buren heb jij zeg. Ben je zo aardig en niet eens dankjewel zeggen of ook even voor jou strooien. Vreemd. Ramoontje, leuke man heb je! Ben benieuwd wanneer de lampen hangen. Hopelijk ben ik niemand vergeten. Op school was erg leuk. Teun heeft heel veel kadootjes gekregen en de kids vonden de lange vingers erg lekker. Kreeg ook veel vragen, zoals: - Loopt Teun al? - Kruipt hij al? - Huilt hij ook 's nachts? - Heb je ook poezen? - Wat zegt hij allemaal al? enz
Hebben ze vast Hmm.. dat wil dus niet echt goed? Bij de supermarkt zag ik ook wel van die zakken liggen, strooi zout.. Ruikt wel lekker denk ik (wacht nog steeds vol spanning, op Senn ) Lijkt me zo grappig Goh vandaag lavendel.. neej, vind de vanille van gister toch lekkerder