Wat dacht je hier dan van: Boetes voor niet sneeuwvrij houden stoep | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Zo, was ik weer ff.. Christian is nou in het ziekenhuis.. Nou, de kinderarts is vanmorgen ook nog langs geweest en die zegt: het gaat traag, maar er is een stijgende lijn te zien.. Ze kan nog niet zonder zuurstof, maar die word wel steeds minder gezet.. Ook kan ze nog niet zelf drinken, heeft ze de kracht en energie nog niet voor.. Wel is ze steeds meer wakker.. Zooooo lief.. Gister heeft ze zelfs voor het eerst weer ff naar me gelachen... De tranen stroomden me ff over de wangen... Lieve dames, ik wil jullie bedanken voor wat jullie tot nu toe al wel niet voor me betekend hebben.. Het doet me ontzettend goed, de smsjes en lieve berichtjes die ik hier lees..
leuk! Had er overheen gelezen *schaam schaam* Rot site ook.. Loopt allemaal vet vast ed.. Maar vooral zo`n boek met tekeningen lijkt me leuk, lief dat die kinderen zo mee leven
Goed zo!! Fijn dat ze zelfs al weer een beetje lacht.. kan me voorstellen dat je het niet droog hield
Hmm.. vanmiddag met Esmée naar de huisarts.. Ze heeft 2 loopoortjes... Het smsje van Anno ging over het krijsende babytje dat niet wou slapen en dat naast ons lag.. Anno gaf me de tip om een appel te geven, maar het kind had zo'n honger, dat de appel zo op was.. Dus gaf ze als tip het bedje als slee te gebruiken, maar daar kwam ze vanochtend op terug, tenzij ik een gordel gebruikte
Aan de ene kant kan ik me er wel iets bij voorstellen, volgens mij ben je toch ook aansprakelijk als er iemand voor je huis uitglijdt en een been breekt? Maar als het elke keer weer sneeuwt dan blijf je bezig, of als je op vakantie bent kun je geen stoep vegen.
Heel graag gedaan meis en totaal geen moeite. O wat onwijs lief dat ze ook weer naar je gelachen heeft. Kan me voorstellen dat het erg emo is. Hoe is Esmée eronder en redt Christian want die is natuurlijk ook nog niet 100% beter.
Grrr, kreeg een foutmelding... Aan de ene kant kan ik het me wel voorstellen voor de mensen die het echt noooooit doen. Je bent toch ook verantwoordelijk als er iemand uitglijdt voor jouw huis door de sneeuw? Of zit ik daarmee fout. Maar aan de andere kant, als het de hele tijd sneeuwt blijf je bezig. Of als je op vakantie gaat kun je moeilijk je stoep schoonhouden, of de mensen die dat lichamelijk niet kunnen enz. enz. We moeten met dit weer elkaar gewoon helpen vind ik
Nu weer met haar.. Geen last van verder? Arme meis, ook beterschap voor haar! De lift vond ik toch ook een best goed idee van je
De stoep is toch van de gemeente? Of heb ik dat fout? en je kan aan dit weer toch niks doen? als het olie is oid, vind ik het wat anders..
Foto van vanochtend.. Wat een verschil met gister he? View attachment 42771 (weer niet quoten graag...)