ooow meid, wat vreselijk. Kan me voorstellen dat je helemaal gebroken bent. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte!
@Kwebbels, (stop ook maar met quote pogingen) roger roger.. OVER.. ja? Testing 1 2 3.. Zeker lief, Noof kan wel heel lang met een boekje of puzzel spelen, maar op die manier doet ze nog niet..
Leuk hoor dat ze al zo speelt. Karsten speelt graag met de duplo, althans de auto's en de poppetjes, en dan gaat hij alle randjes af om met het autotje er overheen te rijden.
Snel reageren.. NOU.. Hoe snel is snel.. Net 3 min.. voor het er stond. @ kwebbels. werkse! @ Senn, heel verstandig, ik wilde dat eigenlijk ook niet, maar vond het nodig om Jor ze te leren kennen haha. @ Sann, hoe is het bij jou? @ Mirrem, ik dacht 3 dagen voor het bij lezen Maar drie weken kan ook haha.
Doei doei! Als Niels zo klaar is met t.v. kijken ga ik "even" de was wegvouwen onder het genot van ATWT.
Stof of zo eromheen doen durf ik ook niet echt, maar dat heeft ook geen nut denk ik zo'n dun stukje stof. Fietshelmpje zal ik over nadenken Maar goed, als het echt pijnlijk of niet goed zou zijn zou hij het niet doen toch? Morgen komt de kapster. Ik denk dat ik een pony laat knippen (alleen niet rechttoe rechtaan) zou dat lijken?
Misschien maak ik ze wel een keer voor de kids en Niels en eet ik er misschien ook 1 of 2. En misschien vind ik ze wel lekker (denk het niet ) want je smaak schijnt te veranderen in de loop der jaren, zeggen ze.
Moet je het net als Karsten een beetje laten inspringen. Ik kan helaas geen pony want ik heb daar een kruin zitten.:x
Bloem, 1 maart moet ik weer aan het werk. Arme jij dat Wessel niet in zijn door-mama-met-zoveel-moeite-gekochte-slee wil. Vervelend dat Wessel nog steeds niet goed wil slapen. KK, fijn dat er een stijgende lijn in zit. Heerlijk dat ze weer naar je gelachen heeft. Beterschap voor Esmée. AN, ik vind de zelfgemaakte dingetjes ook altijd zó leuk. In het boek stonden ook gedichtjes en één ervan ging over een kleinkind die we gekregen hadden (wat heb ik gemist?) Dus dit was het volgende: Noof die in de vinger gebeten wordt door mama Heb je mijn mail ontvangen? Senn, raar dat ze dat zo zeggen. Maar heb nog nooit van korting bij de dierenarts gehoord. Beterschap voor Nikki, zo zielig altijd! Kwebbels, leuke foto's. Ze wordt echt al groot. Marin heeft dat shirtje ook, valt hij bij jou ook zo klein? Mirrem, hoe gaat het met het slapen van Mees? Hoezo traag??? Nog een foto van de buit:
Gaat goed hier hoor. Wat last van kleine kwaaltjes en een man die vind dat ik me niet zielig moet gaan zitten voelen. Hij heeft best wel gelijk dat ik er neit aan toe moet geven en dat deed ik vanmorgen ff toen ik me spuugmisselijk voelde, maar dat kan ie ook wel ff anders brengen zeg. Was echt boos:x Hij is nou een eind lopen door de polder en Ivy ligt op bed dus lekker ff het rijk alleen
Bloem, ik zou het niet weten, maar volgens mij heb jij een 'kop' waarbij alles wel goed staat. Sann, vervelend die kwaaltjes. Hopelijk is het gauw over. Mannen en tactisch zijn..... ;(
Nou idd en dan stap ik boos de auto uit terwijl hij nog wat zegt en dan vind meneer het nog raar ook dat ik wegloop terwijl ie aan het praten is. Pfff
Nou meiden, ik ben ergens met bijlezen gestrand een paar pagina's terug hoor, want hij liep elke keer maar vast en was zoooooooooooooooo traag. Niet normaal gewoon. En aangezien ik hier nu ff illegaal ben, kan ik het natuurlijk ook weer niet te gek maken he @Sann: mannen:x als zij nog niet de helft zouden hebben zouden ze veeeeeeeeeeeeeel zieliger zijn hoor!! Maar goed, hopelijk is hij tot inkeer gekomen na het wandelen En anders... ene oor in en andere oor uit! @Veraatje: Jeetje zeg, zo te zien was het een succes vanochtend met het showen van Teun, leuk zeg!!! Met het slapen van Mees gaat het helaas erg slecht. Zucht............. Ben zelf zooooooooooooooooo moe, maar goed, dat is echt zo 1000000 x niet belangrijk als ik lees wat andere meiden hier allemaal meemaken . Vorige week is het een aantal nachten redelijk gegaan in de zin van dat ik hem in zijn eigen bedje kon troosten en hij dan daar weer in slaap viel. Maar de afgelopen dagen is hij óf zo vaak wakker dat ik de moed opgeef en hem toch maar weer bij ons leg (omdat ik het niet trek om er soms zowat om het uur uit te moeten) óf is hij zo aan het huilen en zielig dat we hem daarom bij ons leggen. Gisteravond werd hij alweer om 21.30 wakker!! Even mee naar beneden genomen om rustig te laten worden en normaal gesproken konden we hem dan weer in zijn eigen bed leggen, maar gisteren helaas niet. Hij is ook ongelooflijk aan het kwijlen dus het zullen ook wel weer tandjes zijn. Bij hoge uitzondering hem maar een PCM gegeven (wel maar 120 mg dus maar heeeeel weinig) in de hoop dat de pijn zou zakken en hij rustiger zou slapen omdat het voor hem ook niet goed is elke keer van die slechte nachten te maken. Toen heeft hij, weliswaar bij ons, maar toch redelijk goed geslapen tot 07.00 uur. Uhhhhhhhhh.... zie dat het een heel ego bericht is geworden, sorry, maar ja, wou je toch ff eerlijk antwoord geven
Ziet er echt leuk uit. Enne de traagheid komt omdat we op een tijdelijke server zitten op dit moment omdat de database voor onderhoud is.
Logisch dat je bekaf bent en heel begrijpelijk dat je hem bij jullie in bed legt. Dat deden wij ook op het laatst, kun je zelf toch een beetje rusten. Babytv aan en Marin was tevreden. Gebruik je ook iets voor de tandjes? En zou het ook oorpijn kunnen zijn (daar wees mij iemand op hier op het forum)? In elk geval, heel veel sterkte ermee. Want het vreet zoveel energie 's nachts er steeds uit moeten en je nachtrust niet krijgen.
Vind ik iets te makkelijk gezegd, en dat moet je dus juist niet doen met een vrouw die last heeft van op hol geslagen hormonen.
Ik zal es aan haar vragen Jammer dat je geen pony kunt hebben! Ik heb eigenlijk nooit een pony met lang haar, maar wil het toch wel anders is het zo sluik. EN ik heb een vrij lang voorhoofd met inhammen (weet niet hoe anders te zeggen ) dus dan is een pony wel handiger denk ik
Kun je dus nog lekker van je kroost genieten Balen van de slee, maar er zijn ergere dingen en ik probeer later nog wel een keer. Durf toch niet goed met hem naar buiten ivm zijn oortjes behalve in de kinderwagen dan Mooie je-bent-goed-verwend foto