Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje meid, wat heerlijk voor jullie!!!!!!!!!!! Dus er is gewoon nog echt wel hoop!!!!!!!!!! Is er bij jullie iets wat voor de ommekeer heeft gezorgd, zo wat je weet? Je had het toen over die winterslaapzak geloof ik, maar ben er inmiddels achter dat het met kou bij Mees niets te maken heeft....

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Anders moet je toch maar eens een account op hyves nemen ;), daar sta ik duidelijk op de foto :D

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    laat ik dat nou maar niet doen, dan moet ik m'n tijd over nog meer activiteiten verdelen ;):D

4. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Volgens mij ging hij beter slapen toen we hem op zijn eigen kamertje legden dus daar heb je niet veel aan :)

Maar misschien dat je zijn bedje kunt verplaatsen?

Ow, hier hebben wij de overloop de hele nacht aangelaten, misschien dat dat helpt?

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hahaha, dat valt mee hoor ;) af en toe even gluren. Ook al doe je er niks, kun je wel kijken :D

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, het licht aanlaten doen wij ook de laatste tijd, omdat hij anders idd ook niet meer in zijn bedje wou blijven liggen. En met op bed leggen laten we de deur daarna op een kier staan omdat hij ook niet meer met een dichte deur wil slapen. Het bedje verplaatsen gaat helaas niet gezien de indeling balkondeur, kamerdeur, verwarming. Wel hebben het hoofd en voeteinde een paar x gewisseld maar dat maakt ook geen verschil. En z'n bed staat sinds een paar weken wat verder van de muur omdat meneer steeds zelf het licht op zijn kamer aan en uit deed :D

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Moet nog naar het winkelcentrum, maar heb geen zin het is zo koud, hihihi.

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    het valt best mee vandaag hoor. Maar zo aan het eind van de middag begint het idd weer wat af te koelen. Ik moet nog een kwartiertje en dan lekker weer naar huis!!!!

9. Hmm.. balen van Mees zijn slapen zeg!
    Heb je een vast ritueel met naar bed brengen?

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hey meid, hoe is het nu met je? Trek je het nog wel een beetje? Eigenlijk niet denk ik, maar wat ik je al sms'te van het weekend....petje af voor jullie dat jullie je zo sterk houden voor jullie meiden! Is Esmée erg beroerd van de oorontsteking?

Het slapen van Mees, tja, een ritueel hebben we wel. Laatste uur voor het slapen geen gekke dingen meer. Lekker samen lezen, bouwen met de duplo of even een aflevering zandkasteel of sesamstraat kijken en soms nog even in bad. Dan of yoghurt of de fles, een schone luier, druppeltjes en tandjes poetsen en dan lekker naar bed. Het zit hem niet in het naar bed gaan, dat gaat prima. Maar hij wordt gewoon later op de avond steeds wakker en gaat dan erg huilen en wil vaak niet meer (of pas na heel lang troosten) weer gaan slapen.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113

Ik zou echt een zetpil proberen en als die helpt even langs de dokter. Misschien dat er een lichte oorontsteking de hele tijd de kop op steekt.

Heb je al geprobeerd hem overdag minder te laten slapen? Vast wel, maar vraag het toch :p

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Meiden, ik moet er helaas weer vandoor....

KK, heeeeeeeeeeeeel veel sterkte en beterschap voor je twee meiden!!! Hoop dat Maureen vanavond weer iets meer opgeknapt is dan vanochtend!! En dat ik morgen of overmorgen hier lees dat het steeds beter gaat!!!

Allemaal een hele fijne avond en tot gauw!! Veel liefs van mij!

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Owwww wat hier trouwens heel goed hielp was minder melk geven! Hij werd snachts altijd wakker en hoe minder melk ik hem gaf hoe later hij wakker werd!

Misschien zit Mees te vol dat hij wakker wordt?

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    t sneeuwt hier weer flink:)

15. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ben ik ook weer ffies. gelukkig kunnen we mijn pa een waardige begravenis geven met eigen graf en eigen steen. hij heeft in jaren tijd heel veel uren opgespaard en nooit opgenomen. op zijn werk mochten ze t altijd maar meenemen en nu bleek er dus een paar duizend euro vrij te komen op naam van de kinderen waar wij zijn begravenis van kunnen betalen en zijn schulden mee kunnen aflossen. op zich natuurlijk goed nieuws maar helaas een trieste reden. ben blij dat wij niet krom hoeven te liggen over t geld en t doet mij erg goed dat we hem nu iets kunnen geven wat hij verdient.

ga nu ff boodschappen doen en eten koken want ik vergeet gewoon dat ik soms eten moet

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Fleurt haar kamertje vast iets van op.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Staat je vast heel goed.

Ga je ook die kleur doen?:D
    Vind ik meer iets voor LK of Marline.:p

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Graag gedaan en was ook oprecht gemeend, als ik het niets vind zou ik het ook zeggen.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Arm meisje toch, ik hoop dat ze snel weer opknapt en de pijn aan haar oren verdwijnt.
    Mag ze nu wel op bezoek bij Maureen?;)

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Misschien iets heel raars maar een ander kamertje?;)

Share This Page