We zijn er maar weer mooi klaar mee! Lekker wanneer ik binnenkort weer moet werken Maar 't sprongetje van 14,5 week duurt tot ong. 19.5 week
Ze kunnen (in een notedop want er staat heel veel) Beter voelen/reageren/grijpen/met hulp rechtop zitten/nieuwe geluidjes maken/alles beter bestuderen... En alles moeten we stimuleren/complimenteren natuurlijk
nou mevrouw had de luier goed vol en zat er helemaal onder dus we hebben een nieuwe outfit voor vandaag!
Die @!%!% gasten van P&O hebben me nog steeds niet teruggebeld! Bleh moet gewoon over 1,5 week weer aan het werk...mja moet weten of ik nou nog een uniform moet laten aanmeten (maatje BIG MAMA) of niet! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de rotzakken!
Pfff kennen jullie dat? Een vreetkick hebben en er is niets in huis? Alles is hier kaalgevreten man...
ik heb haar ook eindelijk aan het slapen en ik moet ook nog genoeg doen.... ga zo eerst maar eens aan mijn eigen gemaakte soep beginnen
ja dat herken ik maar al te goed....heb net in chocolaatjes zitten te vreten wat eigenlijk bestemd zijn voor het bakken van cake of muffins