vanmiddag heb ik nog wat tijd ga nu eerst een luier wisselen dan 1 uit bed halen en daarna maud halen en brengen van/naar school las dat er veel zieken zijn/waren de afgelopen dagen. beterschap voor allemaal. en ingrid balen zeg dat je je zo beroerd voelt
Inderdaad... erg rustig. Misschien is iedereen wel gek aan het worden van dit trage gedoe of als je een bericht typt en je wilt hem plaatsen je een database error krijgt. Grrrrr
Goedemiddag! Zooooo, hier sliep Wessel rond 22.45 uur of zo? Op een gegeven moment heb ik zijn flesje in bed gezet en Wessel ook. Hij begon weer hardverscheurend te schreeuwen maar zodra ik beneden was hoorde ik hem door de babyfoon drinken toen het flesje leeg was weer een beetje gemopper en dacht ik: gaan we weer maar toen was het ineens stil en toen ik keek sliep hij gewoon al kun je nagaan hoe moe het mannetje was. Alleen werd hij vanmorgen om 6 uur helaas al weer wakker en ik sliep om 00.30 uur pas met het slaaptekort wat ik al had ben ik nu best wel moe maar wel vrolijk alleen die droge ogen irriteren zo... Vanmiddag dus de kapster en nu gaat Wessel op bed!
Zo.. "2 uur laTerrrr in Bikinibroek'' Ging ff 4 pagina`s? oid bij lezen.. uur werk, LEKKER Uhm Fijn dat Maureen steeds vooruit gaat, Hopelijk is Esmée ook snel weer beter! Verder, de pony, staat je vast goed bloem! Lk, t ligt niet aan jou, t is gewoon niet leuk meer zo.. elke keer foutmeldingen.. blegh Daantje, spannend! De vk bellen (viel mij ook al op, dat de lounge het een stuk beter doet, sabotage?) Veraatje, weer een betere nacht, (begreep ik) lekker hoor! Mirrem, klinkt echt vet vermoeiend (als ik het alleen lees begin ik al te gapen) *schouderklopje voor jou* Liesje, nog een weekje, temp weet ik ook niet veel van, maar hoog is goed, voor zo ver ik het begrijp (En bij Sann heb gehoord) Hier op de fiets naar mn moeder geweest, erge aanrader.. NOT.. kind brullen -7 is het hier, maar was wel gezellig. Gister avond naar de zonnebank geweest (o o wat ben ik bruin nu whaha) En voor 12 feb lekker een avondje weg met Byron gepland Gister is de dag van mn nieuwe leven
Oja, Ingrid, vervelend van je misselijkheid, hopelijk is er wat aan te doen.. En komt er wat uit je bloed (maar misschien ook weer beter van niet.. lekker dubbel) Weet er alles van. Sterkte dr mee.
Susanne, Hopelijk van daag ff een dagje rust voor jullie.. Sterkte, ook voor morgen! Ik heb dan wel geen ervaring.. Maar t lijkt me vreselijk, als ik wat voor je kan betekenen. Je weet me te vinden.
Zo, was ik weer ff tussendoor.. Esmée ligt heerlijk op bed en heeft het heel gezellig gehad met oma gelukkig.. Met Maureen ging het redelijk.. Was wel wat onrustig, maar haar neusje zit helemaal niet meer zo vol.. Het zijn vooral de longetjes en haar keeltje waar het zo vol zit op het moment.. Ze is ook steeds vaker tussendoor ff wakker, dus dat is een heel goed teken
Wel handig zo.. Kan ik ongestoord, mn ingevingen krijgen Ik lees alles, vergeet de helft, en om de 2 min komt er weer wat boven drijven Daantje, LIEF van Leon!!!!! Mannen...