Fijn dat ze het leuk heeft gehad met oma (weer een ingeving) Voor jullie ook fijn dat de band nu wat beter word! Toch nog een geluk bij een ongeluk. Redelijk? Maar niet minder? Gelukkig dat ze tussen door wat wakker is!
Zou ik ff mopperen? Gewoon zomaar? Moest een maand terug ofzo, met Jor naar de tandarts.. Foto`s gemaakt, nou prachtig, 10x terug komen. 170 kwijt (gelukkig wel goed verzekerd, maar moet wel eerst betaald worden) Donderdag, Jor naar de tandarts.. beetje poetsen, bla bla 180 euro minder.. (en ze vragen dus 20 euro, voor wat roze rommel op je tanden? 25 voor 2 min fluoride..) Donderdag mag ik weer.. En ik moet 10 feb ook nog! Oke, krijg wel een heel deel weer terug, maar toch!! Doe gewoon zeg.. Zo kan ik ook rijk worden. ZO dat was het.
trouwens, de dag nadat ik naar de vk moet hebben we op het werk, werkoverleg. En dan wilde ik het ook vertellen daar aangezien dan iedereen er is, anders ben ik bang dat ik iemand vergeet, of het niet persoonlijk kan zeggen. Maar dan wil ik het leuk vertellen zeg maar. Wilde dan iets van een soort van taart maken met aan de zijkant gekleurde muisjes. Of een cake met bovenop chocola en daarop de muisjes... of heeft iemand anders nog leuke ideeen om het te vertellen? Maar als ik het zo doe, dan moet ik zorgen dat de poesthulp niet al de taart aan gaat snijden want dat doet ze namelijk altijd als iemand trakteert. Dus dat is dan het volgend probleem
ja he! kan het nog steeds niet geloven! maar ben het toch echt wel maar duurt nog zooooooooó lang voordat ik naar de vk mag
ja dat is het juist eerst zelf betalen. Maar volgens mij gaat het bij ons meteen via de verzekering, krijgen wij nooit een rekening, behalve als je het zelf moet betalen als het niet in het pakket zit ofzo
Die taart klinkt leuk, en dan neem je hem toch mee in je tas oid? dat de schoonmaakster hem niet ziet? Ah maandje? Zo voorbij joh Voor je het weet, ligt er een baby in je armen
ja dat zoizo . maar meestal als we dan koffie hebben dan is de koffie met taart al meteen klaar snappie . of ik snij hem thuis alvast in stukken kan ik hem daar meteen op borden doen
Dat is wel handiger.. Kreeg ik bij de vorige tandarts voor jor ook niet.. Maar jah, Als ze zulke bedragen vragen Dan mag ik eerst wel sparen ofzo. Gelukkig kinder bijslag gehad deze maand
AN, wat goed zeg een avondje uit met Byron. Jaja, tandartsen weten wel hoe ze hun geld moeten krijgen. Manlief heeft net een kroon gekregen plus een leuke rekening. Wow, een afspraak bij de vk Daantje. Spannend. Klinkt als een leuk idee. Weet zelf verder niets, want ik heb het altijd zo verteld zonder iets lekkers erbij
Ja, heb dr ook echt zin in! Noof bij mn ouders logeren, en Jor is bij zn vader YouTube - AUX RAUS: THIS IS HOW THIS WORKS Hier gaan we heen Lijkt me wel lollig, in Eindhoven.. lekker in de buurt..
YouTube - Aux Raus - Fall Ook funny, je moet er van houden denk ik.. (Andre Hazes trad ook niet meer op.. Helaas..)
Kronen zijn ook vet duur denk ik.. Maar 180? Voor wat poetsen, een paar laagjes, en een fluoride behandeling? IK vind het nogal wat..
Aan het begin van het filmpje dacht ik echt OMG! Maar later klinkt het al wat beter. Scheelt dat er wel gitaren in zitten (ik kan niet zonder gitaren). Eindhoven, de gekste!!!!
Het is gewoon belachelijk! Kun je niet zeggen: Goh, ben toch niet zo tevreden, krijg ik mijn geld terug?
T moet door gaan voor gabberpunk (?) Wat een combi Ik ging kijken, Byron leek dit wel wat, dus nou ja, ik vind het prima Zonder gitaren ben ik persoonlijk ook niet zo gek op, maar mijn smaak is nogal uhmm BREED. BOERUHH (ofzo toch? Psv?)