Dan begin je een opvang huis voor verloren handschoenen.. Wel zielig voor ze. zo handloos in de goot.. Ja, goed initiatief!
Nee hoor.. Ben druk bezig alle mogelijkheden te bekijken En vooral hoe ik handschoenen kan redden.. Maar dat doe ik onder het maken van mn eten ok Tot later!
@senn en ramoontje. ontzettend bedankt voor jullie kaartje. doet me erg goed hoor, kreeg er weer tranen van in mijn ogen. zo ontzettend lief zijn jullie. kan t gewoon niet verwoorden. veel liefs susanne en de rest van t gezin
Dat trage hier en nergens anders kan ook komen omdat wij veel berichten geplaatst hebben! Misschien een overweging waard om een nieuw topic van ons te openen?
Zou kunnen.. Dat ie moeite heeft met alles te openen. Al vraag ik me af of dat echt de reden is. Maar een nieuw topic.. Tjah, wel zonde.. Zoveel pagina`s "gespaard"..
hoi meiden, hoe is hrt hier?hier alles goed, was niet ingesneeuwd hoor alleen erg weinig tijd gehad om online te komen (wat eigenlijk nog een erger excuus is, sorry) nog dingen gemist hier??
Hey rensie! Je hebt best wat gemist.. Maureen ligt in het ziekenhuis. Gaat weer wat beter gelukkig, maar heeft het rs virus goed te pakken. De vader van Susanne is overleden.. Toch best plotseling. En dat waren volgens mij de meest belangrijke dingen. Je schiet ook al mooi op!! 17 weken.. Gaat alles goed?
En dr zijn nog heel wat "nieuwe" zwangeren bij!! Weet niet wanneer je voor het laatst geweest bent, maar de afgelopen week zijn, *denk denk* Sann, Daantje, en nog 2.. geloof ik, aan het lijstje toe gevoegd.
hier inderdaad allesw goed! heb nergens last van gelukkig! leuk zeg die nieuwe zwangeren,!!!! en natuurlijk slecht nieuws voor suus en kk (knuf ))) moet even een huiler gaan pakken....