Geachte aanwezigen, fijn dat jullie allemaal konden komen. Het is me een groot genoegen om u allen meden te delen dat ik en de rest van het gezin, gezinsuitbreiding krijgen, het gebeuren zal plaats vinden in september. En ik nodig u allen hartelijk uit om op kraamvisite te komen tzt. Dank u wel voor het luisteren nu gaan we verder met de rondvraag
heel goed locaties liggen vast vervoer ligt vast fotograaf ligt vast as zaterdag maak ik een definitieve keus voor de jurk bloemen moeten we alleen nog ff voor op visite bij een oom die bruidsbloemist is dan moeten de ringen, de muziek, de bedankjes, kleding van de kids, kleding remco en vast nog wel wat ik nu ff zo niet weet.
Heb ik je net gemist. Fijn te lezen dat het met Maureen wat beter gaat. Nu haar longen enzo nog dan zal ze zich vast een stuk beter worden. Hoe is het nu met jou?
Ik kom verder niet kletsen vanavond. Ben net thuis van het werk en ben best moe. Ik ga lekker even wat t.v. kijken met Niels en dan lekker bijtijds naar bed. Tot morgenavond allemaal.
Dank je . Ennuh, hoezo de dag van je nieuwe leven??? Erg he dat de site zo traag is... de lol van het ff gauw om het hoekje kijken hier hoe het met iedereen is is er wel ff af zo. Maar goed, hopen dat het gauw beter is!
Toffe nieuwe banner!!! Wat fijn dat het alweer wat beter gaat met Maureen!!! Er zit dus echt wel een stijgende lijn in nu, super!! En wat fijn dat je de laatste tijd weer zo goed met je moeder kan!!! Dat is dan wel weer een lichtpuntje in dit alles
Nou dat is idd balen dat soort dingen, want oke, je bent ervoor verzekerd, maar het kost je toch eigen bijdrage toch? En ook gewoon super onhandig dat je zo vaak met hem terug moet komen, blergh, de tandarts, je kan niet met maar ook niet zonder.
Pfff, meiden ik heb (buik)griep, bleghhh. Hoef gelukkig niet over te geven, maar ben me toch een partij misselijk en dan heb ik het warm en dan weer koud, krijg niks door mijn keel behalve thee en alles doet zeer..... (en nee ik ben niet zwanger ) Heel fijn...NOT!
Als voorbereiding op...??? OF gewoon lekker?? Hoe is het trouwens met de voorbereidingen op jullie grote dag??