Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Eigenlijk heel goed. Hij redt zich heel goed met de dosis puffers zoals die nu is, en de 1e schoolweek na de vakantie hebben we alweer overleefd....;)
    Eten is nog steeds heel wisselend, maar da's volgens mij ook een beetje de leeftijd. Meneer wil liever dat eten wat mama eet....maar dan ook van mama's bord....vandeweek had ik een tartaartje en witte boontjes in tomatensaus voor 'm, nou alles spuugde 'ie uit....maar de pizza van mama en Rick die bliefde hij wel...;). En vanavond ook weer, ik had pannenkoeken voor de jongens en voor ons (nou ja voor Pat ;)) erwtensoep...nou hij heeft bijna een uur met 4 stukjes pannenkoek zitten spelen (ja ja, meneer wil tegenwoordig ook zelf eten :D) en toen Pat en ik aan tafel gingen tegen 18 uur, heeft ie mijn erwtensoep opgegeten (vond ik niet erg, want na een paar happen begon het bij mij alweer te rommelen ;)).... Hahaha, nou ja het zal wel. ;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Vandaag gaat het gelukkig al wat beter dan gisteren...dus hoop met een paar daagjes wel opgeknapt te zijn.

Maar ehm: dankjewel!

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Alvast enorm veel sterkte voor morgen Susanne!!! Ik zal aan jullie denken..................

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Aha, al antwoord op mijn vraag ;) Jullie schieten al flink op! Ben heel benieuwd naar je jurk! Leuk hoor al die voorbereidingen!!

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    niet veel anders als hier dus ;)

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He getver, buikkrampen en misselijk zijn, zijn zo naar!!!!!!!!:(:(:( Anders lekker vroeg het bed in en hopen dat de dag snel over is en je tijdens je slaap geen last hebt!!

Veel beterschap!

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Waarschijnlijk niet nee ;)

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hahahaha, die Joost. Zal vast bij de leeftijd horen want mees heeft ongeveer hetzelfde. Daarom geef ik hem nu toch regelmatig weer de fles als hij slecht gegeten heeft.

Fijn dat hij al wel weer een stuk opgeknapt is en het nu met de puffers goed gaat!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga ook vroeg m'n bedje in....de kruik is m'n bed al aan 't voorverwarmen ;). Gister lag ik er ook al om 21.15 uur in, maar zonder kruik en toen had ik het tegen middernacht nog koud ;).
    Maar ik hoor er nog eentje af en toe gillen over de babyfoon, eerst maar eens zien dat die gaat slapen. ;)

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    pffff, vind de site nog steeds irritant traag hoor. Zucht.... Ga er dus ook maar weer van tussen. Was vandaag een enorm drukke dag op het werk en gisteravond ging ook weer niet goed met slapen van Mees, ondanks de pcm. Vandaag is hij megaverkouden en heeft een heel nare hoest dus heb me er al op ingesteld dat hij vannacht weer slecht gaat slapen en vast bij ons in bed eindigt.

Fijne avond meiden en tot gauw!!!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Joost krijgt ook weer regelmatig een fles hoor, voor het slapen gaan. Zeker nu ik van de dokter op m'n hart gedrukt heb gekregen dat hij genoeg moet drinken...;) (en het nogal regelmatig voorkomt dat hij buiten de 2x 150 ml melk niks anders drinkt overdag ;))

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Sterkte voor vannacht!!!!

Jij ook fijne avond nog en tot gauw!

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    hoi hoi

heb niet echt terug gelezen, forum loopt de hele tijd vast!!

ramoontje beterschap!

susanne heel veel sterkte voor morgen!

kk lees dat het met maureen steeds beter gaat!! gelukkig zeg!

veraatje leuk filmpje van marin!

anno belachelijk zeg die kosten voor de tandarts!!

daantje super dat je een afspraak hebt staan!! heb je dan ook gelijk een echo?

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    hier gaat het wel, heb al twee dagen behoorlijk last van mijn buik, denk een blaasontsteking, morgen heeft isabella toch om acht uur een afspraak staan, dus laat ik dat gelijk maar even controleren.

isabella heeft trouwens ook weer wat nieuws, tijdens het eten zegt ze nu happie, als dr mondje weer leeg is!! zo schattig!!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dankjewel Lisette!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Minder van je blaasontsteking/buikpijn :(.

Leuk hè als ze wat beginnen te brabbelen en dan ook nog de goede woorden gebruiken. :D

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

ik het is alleen maar erg lastig met isabella opakken enzo maar goed eerst morgen maar eens afwachten:)

ik vind het echt super!! en ook hoe trots ze dan op zichzelf is:D

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Of is het 'voorwerk'? Dat kan natuurlijk ook nog. ;)

:D

19. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dan is het wel serieus voorwerk:D

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief