Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    uhhhh daar gaan we weer ............ mannen :(;):p Raar jong, hihihih. Nee, heel wazig zeg, hopen dat het snel over is want lijkt me knap lastig.

En dat gevoel wat je omschrijft kan ik me goed voorstellen hoor na al die dagen ziek zwak en misselijk!!

Straks weer lekker met een kruikje vroeg onder de wol!

Ik ga er trouwens ook zo weer van tussen. Heb een lekker appeltaartje voor bij de koffie (niet zelgemaakt helaas) dus ga zo ff smikkelen :p

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg. lijkt me wel heel heavy hoor 3 kids tegelijk!!!! Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om 3 Meesjes tegelijk te hebben, hoe lief hij ook is maar alleen al door het slapen en het zeeeeeer eigen willetje ;);)

En idd super vreemd dat hij het niet zag, je ziet het echt overduidelijk op de echo

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou ja, dan voortaan maar de haren wassen onder douche ;).

"al die dagen ziek zwak en misselijk"....niet overdrijven hoor :p, maar een raar gevoel is het wel en vervelend trouwens ook.
    Kruikje ligt al onder mijn dekentje op mij te wachten. :D

Hmmm, lekker appeltaart (maar dan wel zonder krentjes want daar ben ik allergisch voor ;)).

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ramoon, ik ben er van tussen hoor! Een hele fijne avond, hoop voor je dat je morgen nog weer iets meer opgeknapt bent!!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ook niet hoor ;). Maar wat ik van mijn schoonzusje begrepen heb, is dat het eigenlijk niet uitmaakt over het er 1 is, 2 of 3 zijn....je weet op het moment dat je er middenin zit niet beter. En je roeit met de riemen die je hebt.

Maar neemt niet weg dat ik het knap vind!

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Lief van je!

Fijne avond, slaap lekker en tot morgen! Ik hoop dat Mees een beetje meewerkt vannacht! Ik zal 'm 3 nachtzoentjes sturen, misschien dat het helpt :D *stuurt 3 zoentjes naar Mees*

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga er ook vandoor. Fijne avond allemaal nog!

8. Zo, was ik ook nog heel ff..

Maureen heeft vandaag geen flesjes gedronken omdat ze niet wou.. Mja, ze krijgt ook haar voeding verdeeld over 24 uur, dus die kon ook weleens geen honger hebben natuurlijk...
    Verder is ze weer veel wakker gelukkig.. Christian slaapt er vannacht, kan ik ff bijtanken..

Vanmiddag was het erg gezellig met zn tweetjes zwemmen. Heeft ons echt even goed gedaan na alles wat er is gebeurd..
    Esmée heeft het heeeeeel gezellig gehad bij de buren. Christian heeft haar om 7 uur op bedje gelegd en ze is nog niet weer wakker geweest (was vorige avonden wel anders...)

Blegh, morgen naar de gyn, spiraaltje laten plaatsen...

9. Jeetje, wat rustig hier..

Hier goede nacht gehad. Esmée heeft van 7-7 geslapen. Heerlijk...
    Maureen is 2x verneveld vannacht en heeft redelijk geslapen zei Christian...

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan vind ik dat je nog veel onthouden hebt!;)

En hoe is het met jou?
    Gaathet met je collega al wat beter?

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Fijn zeg dat de problemen op school nu serieus aangepakt gaan worden. Ik weet wat het is en dat soort cursussen hakken er flink in en als je dan thuis komt ben je zo moe dat je eigenlijk alleen maar naar bed wil (ik iig ;)).

Wat vervelend dat Arinde zichzelf zo slecht kan vermaken als jullie erbij zijn. Ik heb helaas geen tip voor je want heb het met de anderen nooit bij de hand gehad.
    En dat driftige, volgens mij hoe moeilijk ook, kun je het beste maar negeren want ze weet dat ze anders op die manier aandacht krijgt.
    En negatieve aandacht is ook aandacht.
    Hier ook een moeilijke eter, ach zolang ze aankomen en 's nachts niet wakker worden van de honger kan ik er prima mee leven.:p

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik ga er zelf ook maar eens heen heb ik besloten want met bekkeninstabiliteit kunnen ze ook wat, dus ben benieuwd of mij dat ook verlichting kan geven.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En dan voel je je gelijk al wat meer mens.:)

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
  15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
  16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb je het hem eens gevraagd waarom hij zo huilt?
    Wil niet zeggen dat je een duidelijk antwoord krijg maar misschien met een bepaald woord dat het je wel duidelijk wordt.;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En mokka gebak.;):p

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Mooi dat jullie lekker genoten hebben van elkaar.

Wat goed zeg dat Maureen weer veel wakker is, betekend alleen maar dat ze nog steeds de goede kant uit gaat.

En dat spiraaltje, gelukkig is dat zo gezet en ben je er weer voor een tijd vanaf.;) Maar doet de ha dat dan niet?;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En die 2 keer is gebruikelijk 's nachts of wat ze wat benauwder?

20. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het was inderdaad wel goed voor veel mensen dat ze hun hart konden luchten. Zelf vond ik het best moeilijk, omdat ik de sfeer op school helemaal niet als slecht en onveilig voel. Dus het is dan lastig om je te verplaatsen in die anderen. Maar goed...daar gaat dus aan gewerkt worden.

Hier zijn er inderdaad ook momenten dat ik echt moeite moet doen om niet heel boos te worden op Arinde. Dinsdag had ik knallende hoofdpijn onder het eten en toen zat ze zo te klieren en te gillen, dat ik er echt niet meer tegen kon. Toen ik heb ik mannetje maar gevraagd om haar op bed te leggen, want ik was echt bang dat ik daar niet meer het geduld voor op kon brengen:)

Maar het lijkt erop dat het spuien hier geholpen heeft...want ze heeft vanmorgen voor het eerst sinds weken een HELE boterham op!!!!! Ik heb haar uitbundig geprezen en als beloning nog een plak ontbijtkoek gegeven, die had ze ook zo op en daarna heeft ze nog bijna een hele kiwi op, dus dat is wel heerlijk!!! Hopelijk het begin van een nieuwe periode;)

Share This Page