Ik heb het boek even in gekeken en met 12 weken (maar kan dus ook met 11 ) hebben ze een sprongetje. Onrustige nachten horen hier ook bij jammergenoeg.
Nou dat is dan wel al heel wat, dat is zo'n weekje wel waard! Maar serieus 19,5 week? Dat is nog langer dan dat ze dan oud zijn wanneer hij begint... Wat kunnen ze daarna dan?
Ja en wanneer je niet belt dat je ziek bent hangen die eikels meteen aan de tel! Tja zo gaat dat blijkbaar....
Hahahaha ja die dagen heb ik hier wel eens in huis, sta dan minstens 4x voor elke kast en constateer steeds weer dat er écht niks in ligt hahahaha
Hahahaha ik heb ook wel eens gewoon fricandellen uit de vriezer gehaald gebakken in de pan en op brood gedaan... Ja de kasten waren écht leeg!
Is dit niet wat voor je? Heb net ook 5 euries geboden op een boek http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 9%26fs%3D1
Hahahaha ja mijn schoonzusje deed dat ook, wij woonden met haar samen! Heb me steeds kapot gelachen, wat mensen die stoned zijn allemaal naar binnen schrokken! En al deed je het wel, so what?!