hahahah Noof moest haar staartje uit Hij zat zo mooi boven op dr hoofd Maar toch vreemd.. baantjer deel 220.. Karsten en de bijgevoegde 2cm..
Ja voelt hetzelfde als ik naar een leuke serie aan het kijken bent en je wordt plotseling onderbroken door reclame.
Lol, krijgen we hier straks ook.. om de 10 min.. reclame blok Tjah, daar heb ik ook niet echt moeite mee..
Omdat ik eerst heel dom was om in andere topics te gaan kijken of ie er ook stond maar dat vergde nogal wat tijd vanwege de snelheid, dus toen dacht ik dat ik veel sneller zou zijn als ik in haar berichten kijk waar ze het allemaal geplaatst heeft. Was met name nieuwsgierig waarom ze het specifiek hier plaatste, kan ze soms zien dat we het nodig hebben of zo.
Ow, schiet me nog wat te binnen!! Bloem, veel plezier vandaag met de bruiloft!! (en hoe is je pony geworden?)
Maarit is trouwens al 4 dagen op rij droog. Net had ze een heel klein ongelukje omdat ze heel hard moest lachen. Ik ga Karsten even uit bed halen want die laat merken dat ie uitgeslapen is.
K hoor een dame, die zou wel hongerig zijn half elf, sliep ze al.. Gat in de dag geslapen dus Ga ik ff voederen *pling* reclameblok.. (en daar zijn ze dus handig voor )