heb je ook foto's gemaakt van de verfende arinde? hahaah dat is wel lang dan dat ze aan het zingen was!!
dat had natuurlijk ook gekund, we hebben hier wel een babywinkel in het dorp sinds kort maar die is alleen maar op donderdag, vrijdag en zaterdag open. dan is het dus wel makkelijker om het voor die tijd te hebben
Klinkt wel als een goeie ochtend linnielin! Ze eet dus ook alweer beter? Verven hier nog niet gedaan.. Ben bang dat alles geverfd word, tekening maken, dat doen we wel.
Bij supermarkt? enz, teminste, hier vekopen ze het zelfs bij de c1000 :S Maar idd handiger om het te hebben
Nee, was zo druk met haar bezig om ervoor te zorgen dat ze niet het hele potje leeghaalde, dus dat ging niet lukken. Volgende keer maar Ja joh, ze bleef maar zingen. Echt bijna 2 uur aan 1 stuk door. Nu ligt ze nog lekker te slapen
Precies Gewoon beetje bijgeknipt en de laagjes weer een beetje erin laten brengen. Moest al heel lang, maar vergat steeds te bellen voor een afspraak en de kapper waar ik heen ging heeft bijna geen ruimte voor de buggy, dus wist ook niet goed hoe ik het moest doen. Nu is er een nieuwe kapper geopend, die dichterbij is en waar je geen afspraak hoeft te maken en ook niet zo duur. Dus daar ben ik maar heengegaan en dat is wel aardig bevallen. Dus die houden we maar in ere
Het eten LIJKT beter te gaan...nog maar niet al te hard roepen Ik had dus ook nog nooit geverfd, omdat ik het ook nog niet zo zag zitten. Vond het ook nog niet zo'n heel succes. Tekenen vind ze ook niks. Ze speelt dan alleen met de kleurtjes en het liefste met de kleurdoos zelf, maar kleuren...nee hoor! Ze heeft blijkbaar andere interesses: boekjes lezen, zingen, pop enz..... Komt vanzelf wel hoor! Ben zelf ook helemaal geen knutselaar.
Zo net even de kamer/gang/bijkeuken gestofd/gezogen/gedweild en de ramen buiten gezeemd. Dus de benedenverdieping is weer schoon! Heerlijk!!! Nu moet ik eigenlijk boven nog aan de slag, maar geloof niet dat ik daar nog zin in heb. Dat komt dan volgende week weer. Of Arinde moet nu nog heel lang blijven slapen
Stilletjes hier zeg, en Arinde is ook nog steeds stil. Dus ga toch nog maar even wat doen hier boven.