Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    PB me dan even precies welke opleiding je doet en waar.:)

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    *zegt heel zacht, het begin is dr weer*

:D Jor ook nooit hoor.. Op de kleuterschool wilde hij niet tekenen, vond het vreselijk zelfs. Knippen.. niks vond ie leuk. Lego bouwen, en anders technische dingen daarentegen vond ie prachtig.

En nu? Ruim voldoende voor tekenen, ineens sinds groep 3 vind ie het prachtig.. Omdat er dus geen andere "keuze" meer is ;)

Noof vind kleuren wel heel leuk.. Een "keningg" maken dus ook haha.

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Lekker dan.. Hoop dat het wat word voor je!!

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Noof had me net toch een poep broek, of net, uur of 3.. Van nek tot enkels.. BAH dus maar in bad gegooid.

Kwam jor thuis, vet laat, omdat een jongetje hem tegen had gehouden.. Ik was vet kwaad, kind woont hier op de hoek zeg maar.. t is een ettertje, die al een jaar lang mekkert over een NIJNTJE bal.. Volgens hem is ie van hem, en volgens mij heb ik hem toch echt zelf op terschelling gekocht.. kan wel HEEL kippig worden.. Toen er spullen uit mn schuur zijn gejat, was die bal ook weg, en een week later lag ie in de tuin (dus dat hij hem hier in de tuin heeft getrapt klopt wel) Maar ja, daar word de bal niet van hem van. en de bal is al 6 mnd stuk..maar goed detail.

En sinds dien, heeft ie een probleem met jor, nou wil het zo zijn, dat hij OOK nog sinds de vakantie bij jor op school ziet "joepie"

Maar ik werd vanmiddag zo kwaad.. Jas aan, Noof jas aan, en ben naar hem toe gegaan. Hij ging snel zn schutting in, zou al bijna naar binnen stappen.. Heb hem verteld dat ie op gaat houden, en dat ie anders een probleem heeft (wat weet ik nog niet, denk een nijntje stalking ofzo.. maar goed)

Ik vind het altijd al zo moeilijk om op die manier op te treden (echt nuttig lijkt het me niet namelijk) maar kan jor ook niet aan zn lot over laten..

Dus ok, Gooit die sufferd ook nog een sneeuwbal hier achter tegen het raam 30 min later.. NOU.. wat een lef. Ben dr niet verder op in gegaan.. dat is toch wat ze prachtig vinden.

Maar jah, kinderen slaan mag niet zomaar, weet niet wat de wetten mbt sneeuw zijn? of je ze wel half mag begraven ofzo?

Grrrr...

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vannacht een bloederige Nijntje met een mes met bloed eraan in zijn haden voor zijn deur zetten? :p

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    KIJK daar kan ik wat mee!

Heb nog wel een nijn, van noof (koop morgen een nieuwe voor dr) En een mes.. Bloed word iets moeilijker.. maar een goeie mix van ketchup en ranja, moet het idee wel over kunnen brengen.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik wilde ook al een bal voor hem kopen (liefst nijn, of tubbies ofzo) en die heel aardig aan hem geven.. en dan elke keer als ik hem zie EN hoe is het met je NIJNTJE bal?? en dan heel hard gaan lachen..

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha jah kan je ook doen :p

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Vind het ongelooflijk aardig van mezelf.. :D Volgens mij schaamt ie zich namelijk dood ;) En dan ook gewoon aanbellen, en zeggen tegen zn moeder "ja want uw zoon, is zo dol op nijntje heb ik begrepen" :D (kind is 10 ofzo)

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Meiden, ff snel tussendoor, want het is hier de hele dag al een gesjees en gebel en gedoe. Maar Mees is echt best ziek, hij heeft nu naast de oorontsteking giga luieruitslag gekregen. Zoooooo zielig!! Moest er vanochtend gewoon bijna zelf van huilen toen hij meost huilen toen hij gepoept had omdat het zo'n zeer deed aan zijn billetjes. Wat zou ik nu graag willen dat ik het van hem over kon nemen. Hij is zo giga aan de diarree en dat kan of samen hangen met de oorontsteking of komen door de peniciline.... Heb de HA vandaag nog een aantal keer gebeld en ook de apotheek. Heb nu ook ORS gekregen maar gelukkig nog niet hoeven gebruiken. Maar goed, met zicht op het weekend ....Geef hem nu dus ook 3x/dag PCM, ook tegen de pijn aan zijn billetjes.
    Ow, en de peniciline geven is echt een drama. Heb alles al geprobeerd, pipetje, door de vla heen, stiekem na een hap yoghurt een hap medicijn, maar meneer laat zich niet foppen en draait elke x net op tijd zijn hoofd weg of duwt de boel met zijn tong weer naar buiten. Houdt hem nu dus maar in de houdgreep en geef het hem terwijl hij aan het huilen en protesteren is. Heel zielig, maar ja, is voor zijn eigen bestwil. Maar dan nog loopt er een boel naast. Moet dus sowieso vlgd week terugkomen bij de HA om te kijken of de kuur genoeg aangeslagen is en alles wel weg is (ivm het niet goed innemen en de diarree).
    Verder loopt hij de hele dag met zijn 'peen' (speen) in z'n mond en meneer konijn (zijn slaapknuffel) in zijn handjes. Duidelijk niet in zijn hum.
    Hij ligt nu net op bed en het zal me benieuwen hoe het vannacht gaat (gisteren helaas ook weer slecht. was vanaf 23.00 uur tot +/- 05.00 uur om het uur wakker, niet huilen oke, maar wel wakker en wij dus ook).

Nou meiden, zijn jullie weer helemaal op de hoogte. Ga zo even beneden nog wat dingen doen want ben vandaag nergens aan toe gekomen.

Hoop dat het goed is gegaan met de echo van Silla, de bruiloft van de broer van Bloem en dat het met Maureen, Wessel en Esmée ook weer beter gaat!!!!! (en hoop dat ik niemand vergeten ben sorry, heb niet teruggelezen)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maak van die 10,4 nu maar 10 kilo rond bij Noof.:p

Jeetje wat een etterbakje zeg!:x
    Helaas kan je niet meer doen dan je nu al gedaan hebt.
    Vaak als de kinderen al zo zijn, heef thet ook weinig nut om met de ouders te gaan praten want zijn gedrag ligt toch echt aan de opvoeding.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat je nog zou kunnen doen met dat spuitje is hem in een houtgreep (ja daar komt de judo weer om de hoek kijken :p) nemen en het in 2 of 3x in zijn mondje spuiten. Zodra er wat in zijn mond zit het mondje van hem dichthouden zodat hij het er niet uit kan laten lopen. Gelukkig is de dosis er ook op berekend dat er wel eens wat naast gaat.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mmmmmmm niet veel bijgekomen sinds vanmiddag.

Denk dat ik lekker voor de t.v. Midsummer Murders ga kijken.:D

Fijne avond nog en tot morgen.:)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nope, Joost is nog nooit bij de osteo geweest ;), wel bij de chiropractor, komt hij trouwens nog steeds ;).

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    jaja ;), ben nu net een klein half uurtje thuis, leon is weer draaien dus heb weer een avondje voor mezelf ;)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou, ik heb de halve nacht op de wc gezeten *zucht*. Nou dacht ik toch echt dat het wat beter ging gisteren, maar dat heb ik dus overduidelijk verkeerd gedacht. Vandaag maar weer een beschuitjes-dag gehouden.....

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Silla, ik blijf voor je duimen op een goeie echo!!!!

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh jee toch, dacht je dat het beterder ging... beterschap!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ;)

dankjewel!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er vandoor. Lekker douchen (heb 't koud, brrr) en dan in bed nog even lezen.

Fijne avond nog, slaap lekker en tot gauw!

Deel Deze Pagina