Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg

alsjeblieft!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ohja das ook lekker! slaap lekker!

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik zou net zo kwaad worden hoor. Mijn god, een nijntjebal:(

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ach gossie, beterschap voor Mees!

5. kwebbels

Ach gos, arme Mees (en arme jullie). Hopelijk slaat het goed aan en is het snel over, dikke knuffel!

6. kwebbels

:( Balen zeg! Hopelijk word het snel weer beter...

7. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @KK: wat fijn dat het wat beter gaat met Maureen. Terecht dat je trots op jullie meisje bent. houden jullie het nog een beetje vol allemaal?

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik kreeg zojuist nog een sms van KK:

Zelfs de zusters zeggen net dat Maureen goed vooruit gaat!:)
    Ben zo trots op ons kanjertje!
    Liefs en een dikke knuffel voor iedereen!

Op mijn vraag of ze vanavond nog uit de fles gedronken had antwoordde ze:

Nog niet geprobeerd.
    Sinds ik er ben slaapt ze al.
    Dus ik denk morgen pas.........

En nu duik ik lekker mijn bedje in.

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ramoontje beterschap lieverd, en goed uitzieken hè.;)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ramoontje: Beterschap
    Anno: had dat joch toch echt wat aangedaan volgens mij, heb anders nog wel een hond te leen die dol is op ballen. Kan die voor z’n ogen een nijntje bal helemaal kapot bijten, eens kijken of ie dan nog in de buurt komt.
    Kwebbels: Hoop dat het wat wordt met je stageplek!
    KK: Wat fijn te horen dat het beter gaat met Maureen, daar mag je zeker trots op zijn!
    Silla: Balen dat er nog niks te zien was maar gelukkig had je er rekening mee gehouden. Ik blijf hier voor je duimen en volgende week zie je een mooi kloppend hartje!!!
    Senn: Wat goed van Maarit!
    Mirrem: Beterschap voor Mees!
    Lisette: Fijn te horen dat de kleine niet in stuit ligt en dat verder alles ook goed gaat. Hoop dat het niet lang meer gaat duren!!
    Rensie: ook fijn te lezen dat het met jouw zwangerschap allemaal goed gaat, bijna de 20weken echo dus: Spannend!!!!!
    KDV: Julian zit nu nog in de ‘baby’groep en die gaat tot 2 jaar dus in juli/augustus gaat ie over naar de peutergroep en dat is met kindjes tot 4 jaar ongeveer. De groep waar hij zelf in zit vind hij eigenlijk maar niks alleen de leidsters vindt hij leuk dus als hij de kans krijgt zit hij op een andere groep te spelen en dat is dus zo ongeveer elke middag als hij daar is. Oudere kindjes zijn blijkbaar leuker. Wel had ie laatst hele gesprekken met een meisje dat naast hem zat en even later stonden ze na overleg te hebben gehad met z’n tweeën tegen de ramen aan te slaan.
    Linnielin: wat een lieve foto van Arinde en wat lief hoe ze dat doet met de pop!
    Linnielin: gefeliciteerd met je nichtje!!
    ML: mooi en stoer mannetje is Mayron toch ook!

En toen had ik geen zin meer in bij lezen, sorry voor iedereen die ik vergeten ben!

Hier gaat alles goed, heb eindelijk emasefene (ofzo) gekregen en ben van het overgeven af de misselijkheid is nog wel aanwezig maar niet meer zoals het was en wordt ook steeds minder dus ik ben gelukkig. Hebben nu ook een tandarts in Assen, na ruim een jaar hier te wonen, woensdagavond was een stuk van mijn kies afgebroken dus wij (ja Roeland moest mee want ik ben een schijterd) donderdag naar de tandarts toe die dienst had en die hadden ook nog ruimte voor nieuwe patiënten en aangezien hij zoooo aardig en rustig enz was heb ik ons meteen ingeschreven, zou bijna van mijn angst voor tandartsen afkomen door die man!! Zwangerschap gaat ook goed, buik groeit rustig door en baby trapt niet zo rustig door hahaha precies zoals het hoort dus. Nog een paar weekjes en dan hebben we weer de echo om te kijken hoe het met het linker niertje is en nog maar 6 weken werken en dan heb ik verlof!!!! Nu al zin in. Babykamer schiet niet echt op maar we hebben inmiddels wel de gordijnen uitgezocht en besloten wat voor kleur muur er in de kamer komt en we hebben de lamp uitgezocht. Nu snel sauzen en een rolgordijn ophangen en dan kunnen de meubels komen!

Ga nu lekker slapen, morgen naar Ester, Bas en Merel!!!!!!

11. kwebbels

Goedemorgen!!

Hier een lekker nachtje gehad. Gisteravond hadden we een verjaardag van mijn zwager en daar gingen we ff heen. Normaal ga ik nooit 's avonds naar een verjaardag met Indi maar de afgelopen dagen slaapt ze toch al later dus voor die ene keer. Maar ze was helemaal niet verlegen, ging iedereen een handje geven :) Ook ging ze lekker rondlopen en kruipen en later lag ze zelfs op de grond te rollen haha:D Toen we weggingen en ze haar jas aan deed liep ze even naar het midden van de kamer en riep ze luid '''Daaaaaaaaaaaaaaadaaaaaa'' en ze zwaaide er ook nog even bij. :) Ze lag om 9 uur op bed en ze sliep gelijk tot vanmorgen kwart voor 8.

12. gebruik voor de luieruitslag anders eens maizena (gewoon als talkpoeder doen) lijkt bij maureen te helpen..

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedemorgen!

Hoe is het hier?

Gisteren de bruiloft vanmijn broer gehad :D en het was supergezellig alleen ging Wessel niet slapen sávonds waar we toen de hele avond mee bezig zijn geweest :(. Rond 22.00 uur of zo is hij eindelijk in de kinederwagen in slaap gevallen echter rond toen de bruiloft voorbij was werd hij wakker om niet meer te gaan slapen :(. alles geprobeerd, heb met hem in de kinderwagen rondgelopen en elke keer als hij bijna sliep kwamen er dronken lawaaigangers van een andere bruiloft lawaai te maken :x. Om 4 uur hebben we onze spullen gepakt en om 5 uur vanmorgen zaten we in de auto weer naar huis. Daar hebben we hem op bed gelegd en hij sliep meteen.

Maar goed. Wessel heeft zijn naam waargemaakt en heeft de ringen met een mooie boog op de grond gegooid :) :D

Sávonds heb ik het kopspijkersspel gespeeld met vragen die over hun gingen :D was supergeslaagd! Ik had twee schijven van een boomstronke en daartussen het geld gedaan :D die plakken hebben we aan elkaar vastgespijkerd zodat het geld niet weg kon. Met het kopspijkersspel sloegen zij er dan ook nog allebei eeen spijker in zodat ze ook een aandeel erin hadden :D (ze wisten natuurlijk niet dat ze dat zelf weer los moesten maken)

Daarbij heb ik voor mijn schoonzus een zilveren armband gemaakt en voor mijn broer heb ik een hanger in de vorm van een mes gemaakt (hij spaart ze ;))

Verder zijn er de hele dag mensen naar me toegekomen om me te complimenten over de bruidssieraden, dat ik hier mijn werk van moet maken, dat ik talent heb enz. enz. :D daarna weer over de sieraden die ik ze had gegeven als cadeau. Ben dus helemaal blij ermee ;)

Helaas had ik geen tijd meer gehad om er foto's van te maken, maar mijn vader heeft als het goed is wat foto's ervan gemaakt en zodra ik ze heb zet ik ze op mijn hyves.

Het was dus een supergeslaagde dag met uitzondering dat Wessel niet wou slapen, dat was echt balen...

Wessel zag er trouwens ook geweldig uit in zijn pakje :D en tijdens het trouwen zat hij hele verhalen te brabbelen :D. Wat ook nog lachen was was toen de bab zei dat we er waren voor de bruiloft van mijn broer en schoonzus (zoiets geloof ik) dat Wessel op dat moment, jaaa door de hele zaal riep :D (toevallig, maar wel leuk ;) )

Ik ga zo douchen.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hoe is het met de zieken?

Hoe is het met Maureentje? Ik hoop dat het de goede kant uitgaat!

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Veel plezier vandaag bij Ester, Bas en Merel!:)

En wat fijn voor je dat de Emesafene een beetje helpt.
    Dan voel je je vast weer iets meer mens.:)

En de babykamer heb je nog 10 weken voor ruim dus dat gaat vast goedkomen.;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En iedereen dacht wat een voorbeeldig kind is Indi toch!:D

Lekker hoor dat ze tot 7.45 uur geslapen heeft!

Veel plezier bij de optocht.:p

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Mooi dat het zo'n geslaagde dag was!:)

Jammer dat Wessel niet wilde gaan slapen.
    Misschien teveel prikkels opgedaan die dag?;):(
    Dan zal hij vandaag vast wel een inhaal slag maken.

Ben benieuwd naar je foto's van de sieraden.:D

18. Zo, net Christian nog ff gesproken. Hij is bij Maureen...

Haar zuurstof wordt terug gezet naar 0,5 liter! Als het overdag goed gaat wordt hij helemaal afgebouwd!
    Ook voeding word 90cc per uur gezet! Dan krijgt ze 1 uur 90cc, andere uur niks enz.
    Om 3 uur wordt de voeding stopgezet vanmiddag, zodat ik rond 4 uur een flesje kan geven!

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Spannend hoor, ik hoop dat ze wil drinken, zou echt super zijn.

Is ze nog verneveld vannacht?

Share This Page