Hey meiden, was aan het bijlezen en heb het maar ff in word getypt dus ga zo ff hier knippen en plakken. KK, je bent echt een schat!!! Zo lief van je dat ze zo veel aan anderen denkt, terwijl je hoofd ook over moet lopen van al je eigen zorgen. Echt je bent een lieverd, dikke kus voor jou!!!!!!!!
Meiden bedankt allemaal voor jullie beterschapswensen en meedenken/leven! Afgelopen nacht heeft Mees doorgeslapen!!! We wisten niet wat ons overkwam vanochtend. Hij heeft van 19.30 tot 7.30 heerlijk rustig in zijn eigen bedje geslapen en toen hij vanochtend wakker werd hoorden we hem 'kiekoe' (kiekeboe) vanaf zijn kamer roepen! KK, jij nogmaals speciaal bedankt, vind het echt zoooooooooooooooooooooo lief van je! Je bent echt een schat!!! Met Mees z'n billen gaat het helaas minder goed. De pijn is wel minder gelukkig, maar hij heeft nou echt stukjes waar het vel gewoon kapot is! Zoooo zielig. Kijk het morgen even aan maar als het erger wordt bel ik of morgen de HAP of maandag de HA. Ingrid, fijn dat je je nu beter voelt en minder misselijk bent!! Spannend hoor straks weer de echo, kan je jullie kleine ventje weer lekker zien! Ga voor jullie duimen dat alles goed is met zijn niertje!!! Bloem, klinkt als een erg geslaagde bruiloft. Ben heel benieuwd naar foto's van Wessel in z'n outfit en naar de foto's van je sieraden. Heb geen hyves, dus mocht je ze willen pb' en........... Wel minder van Wessels slapen zeg, da's wel flink balen ja. Maar ja, hij heeft die dag ook zooooo veel indrukjes gehad, dus dat zal er vast mee te maken hebben gehad. Ennuh.... onze kleine ventjes hebben echt wel wat van elkaar weg he? Met dat slapen en dat enorm pittige karakter, je had het ook over Mees kunnen hebben toen je dat schreef. Mees lust geen appelmoes dus dat gaat hem niet worden met de penicilline. Heb het al door andere dingen gedaan, maar ook daar trapt meneer helaas niet in. Dan maar in de houtgreep en gewoon met het lepeltje geven, maar zelfs dan weet hij de helft er nog weer met zijn tong uit te wurmen........ KK, wat is Maureen toch een vechtertje!! Wat ziet ze er alweer goed uit op de foto van vanochtend! En wat heerlijk dat ze het al zo goed weer op eigen krachten doet! En las dat ze misschien al binnenkort naar huis mag? Jeetje wat een super goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ow, en over de juli mama site, ik moet donderdag om 11.00 uur met Mees naar het CB en zal je daarna alles ff pb'en, goed? Ik heb Mees trouwens gisteren gewogen (ivm de peniciline) en hij weegt nu 13 kilo, maar de lengte weet ik niet.
Ramoon, hoe is het nu met je? Hoop dat je opgeknapt bent, want jeetje, het houdt wel lang aan zeg! Leuk dat het cakejes bakken zo'n succes was! Hoe gaat het nu met Joost trouwens? Senn, jammer van de 'ongelukjes' van Maarit, maar ja, ze is wel op de goede weg natuurlijk, want ze heeft het toch even heel goed gedaan! Maar alle begin is moeilijk natuurlijk. Heeft ze de afgelopen dagen extra spanning gehad dat het daarvan kan komen? Ennuh.... succes morgen met de kids in het zwembad! Esther1986, beterschap voor Sem!! Enig idee waar de koorts vandaan komt? Jeetje, alweer over de 15 weken, wat gaat dat hard zeg!!!! Daantje, jeetje die Mika zeg!!!! Dat zou me wat zijn!! Super knap joh!! Nou blijven prijzen en stimuleren, en wie weet breekt hij dan wel het zindelijkheidsrecord hier!!! Ahhh en dat met je neefje. Wel heel lief dat hij op wilde passen en het eigenlijk toch ook zo goed deed, ach goss, met dat meehuilen met Mika, maar goed dat jullie toen binnenkwamen en Mika konden troosten en je neefje uit de situatie konden verlossen. Susanne, succes morgen met de wedstrijd!! Heel raar en dubbel lijkt me na deze week. Hoop dat je je toch volledig kan geven en heel hoog eindigt! Lisette, hoe is het nu met jou? En met jullie kleine uk en Isabella? Is ze helemaal gewend aan haar nieuwe kamertje?
Meiden, ik ga er ook van tussen. Hoop jullie morgen te kunnen vertellen dat het weer zo goed is gegaan met Mees! Fijne avond en nacht en hopelijk tot morgen!
dank je wel lieverd. hopelijk morgen meer geluk want vandaag was naatje. ben net thuis omdat ze een uur uitliepen en ga nu lekker douchen en slapen duimen jullie voor ons duo en pomponteam?? tot maandag meiden dan krijgen jullie meteen een update over hoe ik me nu voel. slaap lekker allemaal
ja t is ook heel raar en erg dubbel. heb t er soms best moeilijk mee dat ik kan lachen en plezier kan maken op zon dag als vandaag en morgen maar nog geen week geleden mijn vader verloren ben. kan me er best schuldig over voelen. hopelijk kijkt hij van boven mee als een dag zoals vandaag en geeft t me toch de kracht om helemaal los te gaan op de vloer met mijn duo beterschap voor meesje nog. heb niet meegekregen wat hij heeft maar ik had begrepen dat hij wel ziek was he slaap lekker meid
Niet schuldig voelen als je lacht en plezier maakt, je vader zou toch niet willen dat je hele dagen huilend rondloopt en nergens om lacht? Maar ik kan het me hel goed voorstellen meid Heel veel succes vandaag!
Goedemorgen Heb verder niet terug gelezen nog hoor, behalve deze pagina. Mirrem, onze zoontje lijken inderdaad heel veel op elkaar. Altijd als jij over Mees schrijft denk ik ook: dat zou zo Wessel kunnen zijn. Pittig karaktertje maar ook heel lief Jammer dat hij appelmoes niet lukt, alhoewel het hier nu ook met moeite gaat maar hij zal het wel moeten opeten want ik heb al teveel geknoeit dat ik misschien maar net genoeg heb voor de laatste vanmiddag.
Meid, je moet je niet schuldig voelen hoor! Dit is wat je vader ook zou willen en hij zal trots op je zijn vandaag!! Heel veel succes, zet hem op he, ook voor je vader!
Ja, ze lijken echt wel op elkaar ja! Wat een boefjes he? Maar wel lieve boefjes! Maar soms denk ik wel eens.... dat belooft wat voor later als ze in de pubertijd zijn Ik heb het vanochtend bij Mees door de yokidrink gedaan en dat ging goed! Maar ik kom denk ik ook niet uit hoor met de kuur, dus ik ga maandag ff bellen voor wat extra. Ik moet sowieso terugkomen bij de HA om te kijken na de kuur of het wel afdoende geholpen heeft omdat Mees misschien toch niet alles binnen gekregen heeft met de diarree en het uitspugen (misschien , zeker niet denk ik)
Zooo, hier een heerlijke nacht gehad! Sinds 2 weken (?) of zo heeft Wessel eindelijk weer een nacht doorgeslapen ben er superblij mee, was ook wel nodig na al het slaaptekort en als klapper gisteren de hele nacht wakker Verder heb ik nog wat meegemaakt dat wil je niet geloven.... Ik lag gisteren in bed, manlief sliep al en ik had net mijn boek weggelegd om ook te slapen. Dus ik lag daar en ineens hoorde ik voetstappen beneden Bij de buren kan het niet geweest zijn want daarvoor zijn de huizen te goed geisoleerd en dat hebben we nog nooit gehoord. Tevens ben ik op de overloop gaan staan met bonzende hart en daar hoorde ik het echt dat het beneden was. Heen en weer geloop met een harde zool ook naar de deur waardoor ik dacht: nu zullen we het krijgen. Nou ik ben niet snel bang, maar nu klopte mijn hart supersnel en normaal kijk ik zelf als ik iets hoor, maar nu wist ik niet wat ik moest doen, want er was iemand naar beneden dan ben ik gek als ik de kamer binnen loop. Dus ik heb mijn man wakker gemaakt en het hem verteld. Hij liep dus gewoon naar beneden maar hij had het ook niet gehoord want toen hij wakker was was het stil. Was er beneden helemaal NIETS, de katers lagen lekker op de stoel ons aan te kijken. Dus wat het was??? Ik heb mijn boek daarna maar weer gepakt want ik was klaarwakker van de adrenaline
Hele lieve boefjes Ik denk maar zo met alles wat we meemaken met hem: later kunnen we er om lachen en het tegen hem gebruiken op zijn bruiloft Maar het belooft inderdaad nog wat, hihihihi. Hier is de appelmoes er gelukkig in gegaan nu vanmiddag nog 1 en dan bel ik morgen de huisarts op of het helpt, want inderdaad, ook hier heeft hij het zo vaak eruit gespuugd dat niet duidelijk is of hij alles heeft gehad wat hij nodig heeft Wanneer moest je terug komen na de kuur? Moet je een paar dagen wachten om de kuur uit te laten werken, of gewoon direct na de kuur?
Jeetje wat een spookverhaal zeg!! Kan me voorstellen dat je daarna niet meteen kon gaan slapen!!! Raar verhaal! Hier ging de nacht redelijk. Niet zo goed als gisteren maar wel beter dan de afgelopen weken. Mees ging om 24.00 uur even huilen maar is toen zelf weer in slaap gevallen, was meer een kreetje dan wakker zijn gelukkig. Daarna heeft hij tot 03.00 uur geslapen en toen werd hij wakker en moest huilen. HElaas had manlief hem uit zijn bedje gevist voor ik er erg in had (had liever geprobeerd hem in zijn eigen bed te laten, maar goed) en bij ons gelegd. Hij heeft even liggen woelen en toen tot 07.00 uur geslapen. Bloem, heerlijk he, zo'n nachtje kunnen doorslapen!
Ik moest direct na de kuur terugkomen, dus in mijn geval donderdag. Niet erg handig want die ochtend moet ik ook naar het CB, maar ja.... Hey meid, ik ga douchen want we moeten zo naar de verjaardag van mijn zwager en ik moet Mees ook nog afdrogen en aankleden en we moeten onszelf nog klaarmaken enzo dus wordt ff sjeesen hier. Een hele fijne dag en tot gauw horens! xx
Ja wat het was gisteravond, ik weet het niet, maar griezelig was het wel Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad, ondanks het tussenmomentje, maar als hij bij jullie dan goed verder slaapt scheelt het toch weer Hier slaapt Wessel niet bij ons in bed, hij gaat dan kruipen en staan enz. enz. maar niet rustig liggen hebben we gisteren in het hotel ook geprobeerd, maar helaas, hoe moe hij ook was hij ging niet slapen...
Ships! Ik keek net in mijn agenda en heb me vergist.... Wessel is woensdag avond begonnen met de kuur dus hij moet nog tot morgenmiddag en nu heb ik dus niet genoeg... Hoe ik er dan bijkom dat hij dinsdag bij de ha post is geweest?
Nu snap ik er echt helemaal niks meer van... Mijn berichten terug bekeken en daaruit maak ik wel op dat ik dinsdag ben geweest. Kan iemand meekijken? want ik ben nu helemaal in de war, hahaha. Zet ik expres in de agenda wanneer ik ben begonnen zodat ik niet ga twijfelen, zet ik het er verkeerd in?