Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij heeft vannacht weer doorgeslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk zeg!!!!!! En wat iedereen hier al zei 'eigenlijk wordt je daarvan in eerste instantie op een of andere manier nog duffer' ZIt de hele dag te gapen joh!!! Maar ben zo trots op hem, vind het zo goed van hem!! Zou hier wel aan kunnen gaan wennen hoor, maar durf er nog niet echt op te hopen!
Wat leuk en wat spannend meid!!! Iets om naar uit te kijken dus!! En gefeliciteerd met de 18e vermaanddag van Ivy!!
Super meis van Maureen!! En jeetje, wat moet ze veel drinken zeg, voordat ze haar naar huis laten gaan! Maar als ze zich steeds beter voelt, zal het vast niet lang duren voordat ze ook beter gaat drinken en lekker met jullie mee naar huis mag!! Ennuh........ nogmaals bedankt voor gisteravond (en de avonden ervoor)!!!!!!!!! Ik blijf het zeggen, maar je bent een lieverd!
Dinsdag 12 januari 22.58 uur: Misschien ben je er nog mee begonnen toen je terug was van de HAP of op de woensdagochtend?
Ik ken het niet maar klinkt niet fijn. Heb het alleen wel eens met Karsten als hij echt dunne zure poep heeft en ik niet gelijk verschoon dat zijn billen tot bloedens toe stuk zijn maar niet met vellen.
Daarop had ik nog niet gekeken, maar ik heb teruggezocht in mijn berichten en het was dinsdag avond Morgen vroeg op controle bij de huisarts.
Fijn dat het zo goed gaat En dat drinken komt ook wel, zal wel weer wennen zijn omdat ze het weer zelf moet doen.