Via de quote van Mirrem Heel veel beterschap voor je man en voor Ivy. Jeetje het gaat wel rond overal he?
Hahaha, herkenbaar als ik iets leuks heb gehad dan gaat dat sávonds ook weer helemaal door mijn hoofd Kun je twee keer genieten
Is een aardige koorts maar kan nog hoger. Toen Karsten ziek was met kerst haalde ik hem met 40 uit bed 's morgens. Belangrijker is om te kijken hoe beroerd ze is. Dat is nog belangrijker dan de koorts. Als je 38,2 hebt kan je je beroerder voelen dan een ander moment met 39. Dus de koorts zegt niet alles.
Daar ben je dan voorlopig weer vanaf. En fijn hoor om nu ook weer wat te kunnen horen als je de pc aan hebt staan. Hier ook nog een die eet alsof hij wat moet inhalen.
He meiden, Senn, wat er nou precies gebeurd is weet ik ook niet.. Ze is weggelopen.. Ze waren allemaal erg boos en verdrietig.. Ze hebben zo hard getraind! En het ziet er zo mooi uit! Maar helaas.. Sann, beterschap voor Ivy en je man! Bloem, mooie sieraden zeg! Hoe is het nu met Wessel? KK, Wat fijn dat het elke dag beter gaat met je kleine meid!! Hoop dat ze gauw weer beter gaat drinken en lekker mee naar huis mag! Mirrem, Wat goed van Mees!! Sneu hoor met zijn billetjes Dikke knuf!! Ann, leuke schattige foto's van Jor!! Hier gaat het niet zo best, Hij hoest maar en drinken is ook niet echt om naar huis te schrijven Hij heeft nog wel wat melk gedronken toen hij naar bed ging.. Maar hij weigerde eerst Nog steeds koorts arm moppie.. Zelfs een danoontje wilde hij niet hebben
LK: Super dat je een bruidsjurk hebt! Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet. Liesje: Jammer, maar volgende ronde beter