Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik hoop dat ze lekker heeft geslapen.
    Hou de temp wel even in de gaten en belangrijker is dat ze niet suf of apatisch wordt.
    Sterkte met har vandaag.

Hoe is het met mannetje begint hij al een beetje op te knappen?

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hier een goede nacht gehad.
    Wel wat onrustig geslapen maar dat is niet anders.;)

Sven is al naar school en ik ga zo samen met Niels (komt niet vaak voor) Maarit naar school en Karsten naar het KDV brengen.

Maar nu ga ik mij eerst aankleden.:p
    Staat anders zo raar hè als je op het schoolplein staat in je pyjama.:D

3. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed Senn! Hoop dat jullie er een goed gevoel bij hebben straks. En lekker als dat betaald zou kunnen worden uit de PGB. Het lijkt me wel waardevol om zo'n programma te volgen voor Sven. Vooral met het oog op de toekomst, straks voortgezet onderwijs enzo! Dat is voor hem en jullie natuurlijk een hele grote stap. Ben benieuwd naar je ervaringen straks!

4. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Als het te lang blijft aanhouden zou ik wel even de HA bellen hoor!

Hoe is jullie nacht geweest? Hoop dat ze vandaag weer wat gaat opknappen!

5. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een lekkere nacht gehad en Arinde slaapt nog steeds. De laatste dagen werd ze steeds rond 7 uur wakker, dus dit is wel even lekker.

Zou vanavond koffie schenken bij schoonzusje, maar ze belde gisteren dat er maar 3 mensen komen dus dat het niet perse nodig is. Dus heb het maar afgezegd. Het is nog best een stukje rijden en ben best moe en moet al een paar avonden weg, dus vanavond lekker een avondje thuis! Dan ga ik binnenkort gewoon een keertje overdag, is net zo gezellig en kunnen de kinderen ook gezellig met elkaar spelen.

6. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    goedemorgen!!

hoe is het hier?? zal eens kijken wat ik onthouden heb..

sann beterschap voor ivy en je mannetje, super dat je een afspraak hebt staan bij de verloskundige

esther beterschap voor sem!!

mirrem beterschap voor mees en wat geweldig dat je mannetje zowiezo al twee nachten heeft doorgeslapen, ik duim voor je dat het zo blijft

liesje beterschap voor rihanna en vervelend dat je ongesteld bent geworden!! nu op de 14e van volgende maand hopen!!

senn veel plezier vandaag met je schoonouders en de high tea!! hoop dat je vanmorgen een goed gesprek hebt gehad! hoe is het vandaag met de lip van karsten?? arm mannetje

anno leuke foto's van jor!!

veraatje hoop dat T niet te veel last heeft gehad van de prikjes!!

KK fijn dat het zo goed gaat met maureen!!

linnielin zie dat je vanavond lekker een avondje rust hebt!! fijn hoor!!

verder weet ik het niet meer, sorry!!+

7. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    oohw ja bloem hoop dat je vandaag weer beter voelt dan gisteren!!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedemorgen,

Hier nog steeds een rommelende buik en licht misselijk. Nog niet lekker in mijn vel. Straks met W naar de dokter (ik ga zijn naam ook maar afkorten denk ik ;) iedereen hier weet wel hoe hij heet,hihi) en daar zie ik best tegen op. Gelukkig is het niet glad meer en ga ik er maar op de fiets heen denk ik.

Wel een redelijk goede nacht gehad. Lag om 20.00 uur al op bed en sliep rond 20.45. Om 22.00 uur werd W alweer wakker (zetpil uitgewerkt?) en om 23.00 uur heb ik hem even uit bed gehaald en hem een nieuwe gegeven. rond 23.30 uur heb ik hem weer in bed gelegd en ging hij lekker slapen :) wat hij nu nog doet ;)

Ik ga me zo maar eens douchen. Ben blij als ik de dokter heb gehad straks ;)

9. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Tot nu toe is 2010 nog niet veel goeds hier. Al vanaf oud en nieuw een ziekenboeg :(

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

wil je ook graag dat de rest er een W van maakt?? succes zometeen bij de dokter! is gewoon een vervolg afspraak toch? hoop dat w weer helemaal beter is! het is hier inderdaad gelukkig ook niet glad meer en bijna alle sneeuw is weer weg!! :)

lekker op tijd op bed dus gisteren!! lekker zeg dat wessel zo lang uit slaapt! isabella is meestal al rond zeven uur wakker:)

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

zijn veel mensen ziek, als je hier ook leest hoeveel kinderen er in deze maand al ziek zijn geweest. Hopelijk word het snel weer beter weer! :)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    he esther, hoe is het met jou?

13. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met jou nu? Kun je je nog een beetje vermaken of zit je buik je erg in de weg? Al een idee wanneer het komt denk je?

14. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je een goede nacht gehad hebt! Wat lag je er lekker vroeg in zeg! En wat heeft W heerlijk geslapen! Zullen Mees en hij het dan echt afgesproken hebben;)

Succes straks bij de dokter!

En hopelijk voel je je straks zelf ook wat beter.

15. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, heb al lekker een flinke mand met wasgoed weggevouwen en al een was uit de machine opgehangen, terwijl Arinde beneden in de box zit te spelen.

Ze heeft vanmorgen weer niet zo best gegeten. Alleen de kaas van haar brood heeft ze op en 1 stukje brood. Nou ja, pech dan maar. Ze is zelf degene die er honger van moet lijden, ik gelukkig niet;)
    Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is als ik vrijdag naar het CB moet. Eten doet ze niet zo best de laatste maanden, maar ja, snoepen doet ze wel, dus ze krijgt toch best wat binnen volgens mij. En bij de oppas eet ze die twee dagen wel al haar brood op, dus het zal nog wel meevallen.

16. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    mijn buik zit me op zich niet erg in de weg, die is ook veel kleiner als bij isabella. Kindje word ook kleiner geschat.
    Slaap alleen s'nachts echt super slecht.
    Moet zeggen dat ik ook echt wel de dagen aan het aftellen ben. :)

17. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig dat je 's nachts zo slecht slaapt. Kun je 's middags nog wel even plat, of slaap je dan 's nachts helemaal niet meer?
    Wel fijn zeker dat je Isabella nog als afleiding hebt, die houd je natuurlijk wel lekker bezig!

Hoop voor je dat deze kleine man snel komt en je niet overtijd laat lopen!! Dikke knuffel!!!!

18. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er weer even vandoor. Even wat drinken met mijn kleine meid en en dan nog even op pad. Tot vanmiddag!

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ff een egoberichtje dames. zit helemaal in de stress. verlies wat roze-rood. tis niet superveel maar tis er wel duidelijk. Heb de vk ff gebeld omdat ik superonzekerwordt gezien mn vele miskramen voor Ivy en mag om 2 uur komen voor een echo. Vind eht zo eng allemaal. wil dit kleintje niet kwijt raken:(

20. oh meid, snap je stress helemaal! duimvoor je! dikke knuf!! opelijk vals alarm

Share This Page