Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    Ach heb eigenlijk niets te klagen, de rest van de zwangerschap is zo goed verlopen. :)
    ik probeer inderdaad om s'middags zo weinig mogelijk te slapen.
    dank je voor je knuffel!! :)

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

ach meid:(:(.. hoop voor je dat het meevalt.. heb het ook gehad aan het begin van deze zwangerschap. Gelukkig kun je wel snel terecht.

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    he bah meid...ik duim voor je dat het loos alarm is.
    Wel fijn dat je gelijk vandaag voor een echo mag komen.

*duim*duim*duim*

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

Rihanna heeft het nu echt goed te pakken zeg...tis net een zeehondje als ze hoest...
    als ze vanavond weer zo slecht als gisteren is dan krijgt ze een zetpil vanavond voor het slapen gaan
    ze is nu wel bij mijn ouders....

ze wilde vanmorgen met moeite een half bordje pap opeten en vervolgens bij oma wel een halve bak kwark opeten

Ik heb verder niet bijgelezen...heb vannacht ook bijna elk uur gezien (pffff)

5. Liesje, hoop dat Rihanna vannacht beter slaapt....

zit hier te wachten op me moeder, dit is de 3de dinsdag dat ze zou komen om te gaan shoppen enzo.... 1e x afgebeld door sneeuw, vorige week was ze ziek en nu belde ze vanmorgen dat ze later kwam omdat mijn zus was flauwgevallen en zer daar eerst langsging omdat die in paniek opbelde en helemaal dramaqueen zat te zijn (ja sorrym word er bij mijn zus altijd beetje gallisch van, die heeft echt altijd wat en claimt dan direct alle aandacht enzo..) misschien beetje ego dat ik het irritant vind, maar sorry dan....

verder van t weekend een duowagen voor strakkies gekocht....

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    zo'n zus heb ik ook hoor dus ik kan me er wat bij voorstellen

heb je een foto van de duo wagen?

7. naomi32

naomi32 Actief lid

Nov 10, 2006
    352
    0
    0

nee helaas niet..........het gaat wel beter maar niet doorslapen.
    heb wel een tip van jullie aan mirre opgevolgd en ik ga met hem naar de osteopaat. Baadt het niet dan schaadt het niet..

8. naomi32

naomi32 Actief lid

Nov 10, 2006
    352
    0
    0

mem is volgens mij fries voor mama ;)

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Kreeg net een sms van KK:

Gisteravond om half 10 en net om tien uur heeft ze 95 cc gedronken!!! Vanmorgen weer in badje geweest en weer aangekomen! Liefs

10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik zou niet zomaar met hem naar een osteopaat gaan hoor! Mijn oren beginnen zoiezo altijd al te klapperen omdat heel veel mensen zo snel roepen dat iemand maar naar de osteopaat moet gaan met haar kind.

Er was een paar dagen geleden nog een uitzending op tv erover.

Ik zou een verwijzing vragen via je huisarts, ik heb niet meegekregen wat hij heeft hoor. Maar ik zou niet zomaar naar een osteopaat dus gaan, want dat baadt het niet dan schaadt het niet gaat niet helemaal op daar ;)

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ja dat mag wel :)
    W heeft nog steeds in 1 oortje een lichte oorontsteking en hij heeft een verlenging van de kuur gekregen voor drie dagen en dan weer laten zienbij de dokter.

W slaapt bijna altijd zo lang uit :D

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    goed nieuws dus!! :D

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Is ook zo hoor, ik moet ook helemaal niet klagen ;)

14. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Zo heb net Sem naar bed gebracht! Moest ik eerst het rolgordijn provosorisch (?) vastmaken..;) Lijmlaag heeft losgelaten waardoor die er half af hing..
    Heb de speciale zetpillen in huis gehaald voor zijn kriebelhoest! Hopen dat de arme schat helpt!
    Gisteravond werd Sem voor 23 uur wakker en het was alleen maar huilen, hoesten huilen:(. Niks was goed. Jacob en ik wisten het even niet meer hoor..:( We hebben hem tegen 00:15 in de auto gezet en uit onmacht een stukje rijden.. Daar werd ie gelukkig heel rustig van! Eenmaal thuis was meneertje nog wakker uiteraard, fles warme melk gemaakt en naar bedje gebracht! Hij is gelukkig gaan slapen met af en toe een kreet en een hoestbui!
    Vanmorgen geen koorts meer, maar net alweer 38.4..

Alles beneden gezogen en gedweild! Straks even douchen:) en daarna de was wegruimen!

15. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ik hoop dat Sven er wat aan zal hebben!
    En veel plezier vanmiddag!!!

16. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Vanavond lekker thuis!! Is ook heel fijn!

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

#238217 Esther1986, Jan 19, 2010
    Last edited: Jan 19, 2010
    Helmaal gemist:) SORRY! Maar het gaat heel goedmet mij! Ik voel me echt super goed!! Wel dat de weken me voorbij vliegen:$, Maar mag albsoluut niet klagen en geniet enorm!!
    Ben alleen nog steeds aan het dubben voor Sem straks.. Wel of geen peuterbed alvast.. Wel of geen nieuwe meubeltjes voor de baby..;)

Hoe is het met jou?;)

18. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Heerlijk dat je buik je niet in de weg gaat zitten! Ben heel benieuwd naar de kleine!! Kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent! Je bent ook zo nieuwschierig hoe het er nu uit ziet!

19. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ach meis, wat een stress!!! Gelukkig mag je vanmiddag heen voor een echo!! Dikke knuf!!

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ach arme Rihanna! Beterschap!!

Share This Page