Dat hoort er ook bij. Marin heeft ook wel eens een nacht dat het helemaal mis is. Maar het blijft kut
Hij is echt ineens overgegaan van 165 naar 200.....Alhoewel ie vanochtend maar 165 heeft gehad hoor. Maar niks geen tussenstapje ertussen (180 ofzo....), nee echt 200 helemaal op . (Je zou bijna denken dat ie de afgelopen week niks heeft gehad en giga honger heeft geleden..... )
Pat heeft wel indruk gemaakt want hij slaapt gewoon (ik heb 'm niet meer gehoord sinds papa 'm in zijn bed heeft gedirigeerd )
Vond deze jas ook wel leuk maar ze hadden m hier niet meer in maatje 74. Maar zagen er "live" erg leuk uit...
Alleen gebruik ik zijn kamer/bed liever niet als strafplek.....zal mij benieuwen hoe het dus vanavond gaat als ie naar bed moet..... (gelukkig is patrick thuis )
is idd balen maar ik was verbaasd dat ze na 10 min huilen zomaar in slaap viel....dat doet ze anders nooit, zij blijft gerust een uur huilen
Hey ladies Hoe is het ermee? Zoals ik eerder al heb gezegd is het niet meer bij te houden voor mij . Hoop dat jullie het niet erg vinden omdat ik dus ook niet op iedereen reageer, als jullie dat wel vinden laat het dan even weten Hier is alles goed iig, mijn knulletje is alweer 3 maanden, zucht, het gaat zo snel he. 3 maanden geleden zat hij op dit tijdstip nog in mijn buik, het lijkt al zolang geleden Wel heb ik wat last van mijn rug en buik waar ik de weeen ook had, dat is wel vervelend. Maar wat doe je eraan he. Zijn er trouwens ook mensen die al beginnen voor een tweede of derder of vierde (in ieder geval voor een volgende beeb?)