Echt niet boos zijn hoor mensen die dit nog niet weten en gelezen hebben! Maar ik heb niets teveel gezegd want in het andere topic krijg je weer dat je nog heel veel seconden moet wachten omdat je te snel bent.
Mooi!! *nogmaals zucht* haha nee mensen.. niet boos op bloem zijn.. Ik heb hem geopend, en mn rug is breed
Zo'n jurk zit zo strak en zit zo stijf bij de bovenkant dat dat niet afzakt hoor als je geen kraag hebt
ik had ook meer de kleurkant op gewild maar die jurken stonden of niet mooi of ik voelde me meer als iemand die naar een gala ging. dus niet een echt bruidsgevoel. ik heb zelf ook een poos iets met broek ofzo in gedachte gehad, maar daar moest ik zo naar zoeken alleen al op internet plus toen ik de eerste jurk aan had gehad was ik de broeken alweer vergeten zoiets als dit had ik wel leuk gevonden (dacht ik tot de eerste jurk)
Maarit roept o wat een mooie prinses. EN ik had Maarit beloofd dat ze nu op de pc mocht dus aan die belofte moet ik me houden. Kom straks wel even kijken of ons topic nog open is en anders tot in ons nieuwe topic.
nee remco heeft alleen alle jurken van de eerste sessie gezien. die van afgelopen zaterdag mocht ik alleen DE jurk op de foto zetten en verder jammer genoeg niet, anders had hij dat wel mogen zien
Meiden ik ga! W heeft niet geslapen vanmiddag en huilt al om de kleinste dingetjes. Ga even lekker met hem wandelen
en dit is dus absoluut niet wat ik in gedachte had. ik zei zelf dus steeds iets met kleur, niet teveel poespas gewoon simpel strak. kom ik nu aan met mijn ivoor/gold chiffon jurk met sleepje, 3 roosjes en wat glitterkralen en knoopjes achterop.