hier ook...weet nu al als ik dat op het CB vertel dat ik over de vingers getikt wordt omdat ze voor die hoeveelheid te jong zou zijn nou ja schijt eraan...ze doet het goed
Oh en gistermiddag was het niks anders dan mama slaan...op een gegeven moment heb ik een paar keer terug geslagen (niet al te hard natuurlijk), wat natuurlijk en geen oplossing is én NIET werkt . En dan ben ik na afloop boos op mezelf .
Ow ja, weten jullie nog van die mail over de babydoekjes? Ik had gisteren een mail teruggestuurd dat ik hun mijn bevindingen geef en dat ik de bevindingen van het laboratorium niet hoef te weten maar dat het een tip is. Kreeg ik vanmorgen een brief dat ze nog niks hadden ontvangen maar dat ik een pak billendoekjes kreeg toegestuurd. Gaat net de deurbel, staat ded pakketdienst er met een pak billendoekjes . Grappig hoor! Overigens is het vandaag weer de 3e dag dus ik veracht vandaag een MEGA POEPLUIER op zijn derder verjaarmaand . Als hij maar wacht tot hij bij papa op schoot zit
nee hoor....heb haar al een 3 dagen niet gezien of gehoord...zal wel pissig op mij zijn dat ik daar niet kom dacht vanmorgen haar eens een plezier te doen en daar een bakkie te gaan drinken....dus kind in de auto en ik erheen.....IS ZE ER NIET! nou dan ga ik vandaag ook niet meer weg!
oh ja, daar had ik nog die geweldige sarcastische mail voor opgesteld iig een nieuw pak, hoop dat deze er goed uitkomen!
nou ik moet eerlijk toegeven dat het bij mij alweer kriebelt, maar daar hoef ik bij mijn vent nog niet mee aan te komen, die wil pas waarschijnlijk eind volgend jaar pas proberen voor een volgende
Kan hem beter in de hoek zetten voor straf denk ik en zeggen dat dat niet mag, maar snap je frustratie wel... Ik heb het soms ook wel eens gehad!
Als ze het nodig hebben . Mij zeiden ze de laatste keer wel dat ze meestal op 200 zitten tegen de tijd dat ze 3 maanden zijn. Nou dan zijn die van ons gewoon iets vlugger!