Thanks, ga gelijk maar eens kijken.... VInd het wel altijd beschamend van mezelf, net of ik m'n kind niet onder controle kan houden of mezelf . Word ik altijd een beetje verdrietig van....
tenzij je hem te lang laat staan rookwolken schijnen weer de koop te verslechteren!! koffie pruttelen werkt beter!
omdat met jor schoenen kopen een ramp is we dan mega chaga worden, en ik geen zin meer heb om chaga een broodje te eten.. dat is echt erg met hem (ik vergeet het altijd) maar hij wil enge blauwe nikes die die om twee reden niet krijgt, ik vind ze TE lelijk, en nikes zijn te duur.. dus dan is niks goed genoeg.. en loopt ie verwent rond, als ik dan met wat aan kom is standaard de maat niet goed.. eerst 35, te klein volgens meneer dan 36 te groot volgens meneer.. "ik denk dat ik maar 35.5 moet" grrr.. dan begint novalie ook nog eens te brullen. en dan ben ik het helemaal zat. met zn sandalen net zo.. niks is dan leuk, maar neem ik een paar mee dan zijn ze ineens geweldig, hij probeerd gewoon altijd of ie duurderen mag zeg maar..
Ken dat gevoel ja! En ze doen het vooral waar veel publiek bij is... Kleine donderstenen weten precies wanneer ze iets kunnen doen! Maar echt met dit boek kom je een eind weg, niet alles wat ze zegt is heilig natuurlijk maar er zitten echt goede tips bij!
Ik wil het niet horen....heb m'n handen vol aan mijn puberende peuter...wil er niet aan denken dat dat op latere leeftijd gewoon lekker verder gaat, dat dwarse gedoe
Roan is ook van de korte tukjes, zo'n drie kwartier steeds. En sorry geen eetinspiratie hier, moet zelf ook nog wat bedenken.
Nou het stomme is, dat het als we op bezoek zijn of zo eigenlijk altijd wel goed gaat. Het is meer thuis.....als ie met mij alleen is (goh, zou het aan mij liggen 8) )....*zucht*