heel hip bij jor was ie al 2e hands dus denk dat ie minstens 10 jaar oud is haha, ach hij loopt heerlijk, en zij slaapt er heerlijk in, van het weekend deed ie dienst al box/bed/en aankleed kussen
Hahaha ik vind zwanger zijn niks aan, vind het echt een obstakel van alles in mijn doen en laten pfff maar ja... Vind de kindjes wel weer heel erg leuk! Ik mag nu een half jaar niet zwanger worden maar wil toch pas wanneer Marcus 1 of 2 is weer beginnen....
Nou Lisette wil dat al doen als ze gepoept heeft (heeft ze van mij afgekeken) maar dat vind ik toch wel een beetje te vies nog...
Altijd sportschoenen is ook helemaal niet goed voor z'n voeten, maar ja, dat wil hij vast niet horen of begrijpen .
Erg leuk! Ik hou zelf wel van hakken, ik ben 1.60 lang en met een hak ben ik ff wat minder een klein propje
dit dus! omdat met jor schoenen kopen een ramp is we dan mega chaga worden, en ik geen zin meer heb om chaga een broodje te eten.. dat is echt erg met hem (ik vergeet het altijd) maar hij wil enge blauwe nikes die die om twee reden niet krijgt, ik vind ze TE lelijk, en nikes zijn te duur.. dus dan is niks goed genoeg.. en loopt ie verwent rond, als ik dan met wat aan kom is standaard de maat niet goed.. eerst 35, te klein volgens meneer dan 36 te groot volgens meneer.. "ik denk dat ik maar 35.5 moet" grrr.. dan begint novalie ook nog eens te brullen. en dan ben ik het helemaal zat. met zn sandalen net zo.. niks is dan leuk, maar neem ik een paar mee dan zijn ze ineens geweldig, hij probeerd gewoon altijd of ie duurderen mag zeg maar..