slotje ging ook wel snel ineens hoor! maar je hebt ons weer gevonden. fijn dat nilo het zo lekker heeft gedaan en dat je even een paar uurtjes goede rust hebt gehad. hoop dat het doorzet voor je
superluxe wil ik ook! ach komt vanzelf wel, ik weet dat ze een lange nacht kan maken na die ene van van de week.
De zwangerschapsperiode is voor mij bij het sluiten van het topic definitief afgesloten... Superemomomentje hier dus ook...
Zal me ook even voorstellen: Ik ben Sandra, 35 jaar en getrouwd met een heel lief ventje die helaas wel erg veel vasn huis is door zijn werk. Ik woon in Noord-Brabant Na een heleboel miskramen zin we op 18 juli dan eindelijke de supertrotse papa en mama van ons meisje Ivy geworden.
Ik ga onder "lichte" narcose. Eline mag mee om BV te kunnen geven. Met deze narcose (ook een ander soort als normaal, maar vraag me niet welke) zou ik sneller helemaal helder en op de been zijn na de curretage. Vanacht weer een heel stuk " vlies" verloren en vrij veel bloedverlies. Bah, ben blij dat de afspraak al stond, anders voelde ik me er toch niet echt happy bij!
sam heeft het ook op dit moment en als ik haar dan even laat huilen en daarna 30cc geef is ze ook stil en valt ze tevreden in slaap. terwijl ze in eerste instantie de fles niet leegmaakt (maak teveel klaar 150 nl ipv 120, omdat ze dit al eerder heeft gehad en daar is dit van overgebleven) dus ook met fles heb ik hetzelfde als jij met bv
Goedemorgen, Onze oude topic gesloten. Veraatje had het laatste woord zag ik Ik ben Christie, 34 jaar, getrouwd en woon in Enschede. Ik heb 2 zoontjes. Steijn van 1,5 en Mees is geboren op 12 juli. Ik ga nu even verder lezen, er zijn alweer wat pagina's bijgekomen