Ohhhh en alles ruim van te voren aankondigen is ook erg goed voor die kleintjes van Rick zijn leeftijd!
okee.. wacht ik lees nog een keer goed zwevers ipv zwervers.. nou ik ben ook niet zweverig hoor ben gewoon gewoon hahaha
Ik vond het boek leuk om één keer door te bladeren, daarna nooit meer. Al die sprongetjes zijn toch hetzelfde en als ze mekkerig zijn weet je zelf al snel genoeg hoe laat het is. Ik heb ´m doorverkocht.
Door je knieen gaan op zijn hoogte, hem bij zijn armen aanpakken zodat hij naar je moet kijken en op een hele lage boze toon zeggen dat je boos bent en dit niet meer mag doen en de volgende keer op de mat moet gaan zitten als hij dat weer doet! En dan ook echt doen, en als je nee zegt is het gewoon nee of hij nou uit zijn dak gaat of niet! Moeilijk maar als je volhoudt krijg je er een leuker kind van
nou ik zorg er voor dat ik als ik boos word, iets bozer doe dan ik eigenlijk ben, omdat ik dan niet TE boos word.. snap je? haha
Dat doe ik idd ook al en ook een paar keer herhalen......(stiekem doe ik toch al wel een hoop goed 8) )
Een echte name it natuurlijk Lekker ventje! Wat een harige kinderen hier allemaal, Roan heeft echt nog heel weinig haar