dat doe ik bij jor ook nog steeds hoor, als ie weet waar ie aantoe is gaan de dingen veel makkelijker en leuker.. geen gemopper en gedoe (misschien deed ik dat vandaag verkeerd, en had ik moeten zeggen, ik ga schoenen voor jou uitzoeken, jij past en geeft een eerlijke mening)
En nu iets wat ik nog niet doe.......*zucht* (ligt niet aan jou hoor!) Op de mat gaat hier dus nu al weer zover, dat ie steeds teruggezet wordt als ie der vanaf komt (zonder wat te zeggen tegen 'm). En na afloop als zijn straf voorbij is, vertel ik 'm waarom ie op de mat moest en moet 'ie "sorry mama" zeggen (soezie of zoiets maakt ie ervan maar het gaat om het idee).
geeft niet hoor anders had ik het nog snel recht kunnen zetten ach ik lees wel vaker dingen verkeerd daarom heeft novalie, novalie en geen nova-lea.. omdat ik dus niet kan lezen, en ipv nova-lea, novalie op las
Ik snap het, maar moet denk ik ook leren om mezelf in te houden of zo....pffff Nou klinkt het net of ik de hele dag boos ben enzo, dat is niet zo hoor, maar er zijn van die momenten/dagen......
ik zit te denken, hoe ik dat met jor deed, geen nanny tactiek in elk geval denk dat ik hem gewoon ff in de box zette om af te koelen, of anders met hem naar buiten ging oid, om wat afleiding te zoeken (als ie me bewust aan het uitdagen was) maar dan wel op een moment dat het weer "goed" was, dus niet als hij vervelend deed, kom we gaan naar de speeltuin, want dan lijkt het net een beloning..
Nou ja dan zou ik zeggen, je doet alles zoals het zou moeten en nu volhouden! Hij zit echt in die peuterpubertijd en probeert gewoon hoe ver hij kan gaan! Komt helemaal goed!
herkenbaar hoor, dat is hier ook nog steeds wel aan de orde al is het nu meer dat ie een grote mond geeft.. ben ik ook niet zo van gecharmeerd.. maar dan zeg ik gewoon, als jij de huur betaald mag jij mee beslissen, zolang je dat nog niet doet, houd je je mond t scheeld dat ie nu wat meer voor rede vatbaar is, maar dan nog haalt ie me soms het bloed onder de nagels vandaan hoor