nou mika heeft zich om kwart voor 5 vannacht weer gemeld hoor, vandaag veel terug gegeven, misschien morgen toch even naar het bureau gewoon voor te bespreken hoe nu met de voeding.
wij wilden vanavond gaan zwemmen.. alleen weet ik niet of dat al kan met novalie.. baby zwemmen is vanaf 3 mnd..
Hier is het de laatste week ook verschrikkelijk met Damian, lijkt wel een kleine drama queen Lijkt wel of hij nu pas jaloers begint te worden ofzo. En vooral mama moet het ontgelden, als ik alleen al zeg "doe maar niet" komt hij gillend op me afgerend om mij te slaan :x Ik moet op het moment echt alle zeilen bij zetten om z'n negatieve gedrag te beperken. Nu krijgt hij steeds één waarschuwing en anders moet hij op de (open) gang zitten met de kookwekker op 2 minuten.
lijkt mij ook wel lekker.. alleen is het erg duur.. 5 lessen voor 20 euro is het hier. en dan heb je een half uurtje "les" en een half uurtje vrij zwemmen.
Sluit ik mij helemaal bij aan! Ik ben hier een week bezig geweest met "streng" zijn, maar nu is Damian weer een stuk rustiger in zijn gedrag.
Wat hier helpt om het weer leuk te krijgen is even echt alleen met z'n tweetjes wat leuk gaat doen. Zo ging ik van het weekend koekjes bakken met Damian en heb ik ook echt hem laten helpen. Hij genoot er zo van om én te helpen én eens volledig weer alleen de aandacht te hebben van mama. En voor mij hielp het om hem weer eens van de leuke kant te bekijken en weer gewoon van hem te genieten.