Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja het is wel een beetje kinderachtig geschreven moet ik zeggen.

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :) heb ik wel een keer mn plafond mee wit gemaakt ;) had de wc geverfd (paars) en had geknoeid op het plafond :D werkte prima :)

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb 1 les meegemaakt toen met mijn nichtje toen ze nog klein was....echt leuk hoor

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    pff geen zin om iets te gaan doen, ben zo lui en mika heeft niks geslapen tussen de fles van half 10 vanmorgen en half 2 vanmiddag. ben nu wel een beetje moe, nu een leuke foto uitzoeken van mika voor mijn vader die is zaterdag jarig.

5. dat weet ik niet? google!

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    uhmm bad? was da?

tjah.. ik zat ook te denken ivm koud? toch? zo heeel warm is een zwembad niet..

ik zie wel even ;) anders kan ik altijd nog mee gaan, en als wij het zat zijn samen met haar naar huis gaan, en dat byron en jor lopend naar huis komen ofzo..

7. kwebbels

Als Wessel verder nooit onrustig is s avonds dan kan je dit inderdaad zien als een sprong! Het hoeft echt niet dat ze de hele dag huilerig zijn hoor. Maar ze zijn allemaal op hun eigen manier bezig met die sprong. Bij Indi merk ik er ook vrij weinig van gelukkig, geen gespook snachts etc. Ze is wat meer huileriger zonder reden zeg maar. Dus ik denk dat Wessel misschien wel in zijn sprong zit.

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    :) Lijkt ons ritme wel :D

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    vind het alleen zo eng omdat ze ook met hun hoofdje onderwater moeten enzo..

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    zou ik ff doen ;)

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Is goed hoor, mag jij in die tijd op mijn peuterspook passen :D

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dat is het ook

13. dit gevonden...
    Wanneer mag mijn baby zwemmen?
    Baby's zijn goede zwemmers; in de baarmoeder deden zij niet anders. Je zou dus direct na de geboorte met zwemmen kunnen beginnen. Toch raden we aan dat niet te doen, omdat jonge baby's een verhoogde kans hebben op infecties. Daarnaast is de warmteregulatie in de eerste weken nog maar matig en kan afkoeling optreden.

Vanaf 8 weken zijn deze gevaren voldoende afgenomen en mag je het gerust proberen. Informeer vooraf naar de mogelijkheid in de plaats waar je woont of er een speciaal uur voor babyzwemmen is, of de watertemperatuur is aangepast en of er speciale kleedkamers zijn. Spoel je kind na het zwemmen goed af. Zorg voor gemakkelijke warme kleding na afloop.

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Volgens mij mag het vanaf de eerste prikjes

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:)

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hmm tegenstrijdige berichten..

17. kwebbels

Ja kinderen kunnen echt verschrikkelijk hard zijn inderdaad. Ik heb het zelf ook op de basisschool ondervonden. Ik hoorde er niet bij omdat ik niet de duurste kleren had zeg maar. En dat hoefde ik ook helemaal niet. En ik was ook niet zo n meisje-meisje zeg maar. Ik was echt een wildebras. :) Ik kan me nog herinneren dat ik een verschrikkelijk mooi setje kleren had gekregen van me moeder (wel een duur setje) en ik ging een vlot maken en op de sloot varen en ik zat helemaal onder de vieze troep. Toen kon ze het dure setje dus na 1 of 2 keer gedragen te hebben ook weggooien :rolleyes: En aangezien ik 5 broertjes en zusjes heb was het af en toe ook niet anders. Maar goed hierdoor was ik dus duidelijk een buitenbeentje op de basisschool.

18. ik ga morgenavond trouwens weer ff de mamamazzeldagen van de prenatal onveilig maken met een zwangere vriendin :D

19. kwebbels

Het zwanger zijn mis ik ook op sommige momenten. Maar aan een 2e beginnen, nee nog lang niet als het aan mij ligt. Eerst studie afmaken. Dan maar eens verder kijken. En ik wil sowieso dat Indi naar de basisschool gaat als ik weer een kleintje thuis zou hebben.

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo Damian is wakker maar ik wil nog even snel Roan spammen!
    Vanochtend is mijn vriendin op bezoek geweest, haar zoontje is 6 weken ouder, maar wat een verschil al weer!

Share This Page