das handig! ik droom niet over kinderen t enige wat ik nu wel ervaar is het gevoel dat er dan nooit meer een baby van ons in de wieg ligt enzo.. nooit meer maatje 56 aan de waslijn.. maar ja, ook 3e kindjes worden groot t voelt voor mij goed zo, twee gezonde kindertjes, een jongetje en een meisje (niet dat het uitmaakt maar toch leuk) waarom zou ik meer willen? stel dat het anders loopt dan ik hoop.. dan heb ik misschien altijd spijt, omdat ik niet tevreden kon zijn.. enz enz
vind ik nou niks voor jou heb het ook wel eens gedaan.. alleen het droge beviel me niet zo goed, ik hou meer van glad ipv ruw haha
minder.. volgens mij hoor ik ook een brullen.. vind ze het vast niet meer gezellig bij jor haha, ga wel ff chekken!
Ahhhhhhhh dat vind ik zo ontzettend lief *smelt* Marcus kan ook zo verliefd kijken naar Lisette en andersom...
grrrr jurre sliep lekker gaat er zo'n stomme dikke vlieg op zijn gezicht zitten en lopen, dus ook weer wakker! kutvlieg!
heerlijk hé jor had haar net toegestopt.. met zn gordijnen (hij heeft handdoeken met knijpers als gordijnen) en had ie ze dus aan zn dekbed vast geknijperd.. zodat ze ze niet af kon trappen, en het niet koud kreeg.. tja wat moet je dan als moeder he haha.
aah jurre heeft zijn knuffeldoek met 2 handen beet en is er mee aan het knuffen, wrijft hem over zijn gezichtje, cute!
ik zou dr wel ff een een fles geven volgens mij is ze hongerig.. ben benieuwd of ze de fles deze ronde ook opeet
Ik moet wat doen hoor, zit alweer veel te gezellig te kletsen... komt niks uit mijn handen hier! Ben er dus van tussen, toedeloe!