fijn dat de ha er toch nog niet zo stellig van overtuigd is dat die gyn het bij het goede eind heeft. nu maar hopen dat die second opinion wat gunstiger is. succes met afwachten
kben nog niet bij maar ff een vraagje Kwebbels je hebt t over ritme en in bed leggen om 7 uur, drinkt Indi dan snacht's nog wel? Genaro heeft een ritme maar nog een btje fout, na zn flesje van 19:00 a 20:00 uur komt ie pas om 2:30 stipt. Afgelopen avond heb ik m expres wakker gemkt om 23:30 voor een flesje om te kijken of hij dan de n8 doorslaapt maar nee hoor om 2:30 schreeuwt meneer t uit terwijl hij een fles extra gehad heeft haha. Iemand nog tips of moet ik t gewoon even volhouden?
hoi, hier 2 lekker nachten achter de rug, van 11 tot haf 7! Het ritme begint er hier ook in te komen dus! Nu gaan we aan het avond ritme beginnen, want jeroen slaapt overdag vaak beneden, maar ik wil hem nu 's avonds ook boven gaan leggen, dus ben benieuwd! Gisteren nog kraam visite gehad (beetje laat, maar oké), was wel gezellig en leuke schoentjes en truitje gehad met STOER erop (van het merk lief)! erg leuk dus! Vandaag lekker rustig dagje. Ga even een mailtje sturen naar mn zusje, die zit in Afrika voor 2 maanden, dus af en toe moet ik even foto's mailen!
das balen zeg en zeker dat rick er ook nog van wakker wordt. maar gelukkig dat hij niet nog een keer kwam vannacht en dat je va 1.30 tot 7 hebt kunnen slapen. alleen wel balen dat je niet weet wat hij nou had. maar misschien 1 troost ik had sam om 12 nog voor een fles en sliep zelf pas om 2. en vervolgens kwam ze om 3 alweer. en om 7 gig de wekker voor de andere 2 kiddo's omdat het crechedag is, alleen die wekker had niet gehoeven want toen meldde sam zich ook alweer. maar hierna heb ik nog weer tot 11 kunnen slapen want toen belde remco mij wakker. dus ook mijn 1e helft was bagger, maar ook een gustige afloop.
Nee hoor ben wel wat gewend. Damian is gewoon een erg slechte slaper. Als baby al. Was vannacht alleen balen toen Damian rond half 2 eindelijk echt sliep kwam om kwart over 4 Roan voor een voeding. Kan ik hem ook niet kwalijk nemen want om 9 uur had hij zn laatste voeding gehad en was gaan slapen.
Ik zit op 5 voedingen per dag van elk 150 cc en 5 schepjes. Zelf laat ik tussen de 4 en 5 uur tussen de voedingen zitten en niet langer. Alleen na 23.00 uur laat ik hem zelf komen voor een eventuele nachtvoeding. Vanaf 6 uur hou ik de volgende dag aan en krijgt hij een volledige voeding. Tussen 23.00-6.00 uur krijgt hij een nachtvoeding, 90 cc.
hier even een kippenvel momentje ze laten op rtl 7 een fragment van de uitvaart van stan storimans zien. even afgeleid dus ga nu weer verder lezen
dan ga ik dat vannacht toch maar eens proberen want mevrouw huilt 's morgens omdat ze niet meer onder het dekentje ligt....
hoeveel dagen in de week gaat hij daarheen? ik heb bij maud en morris altijd een seje in de tas naar de creche mee, omdat ze maar 1 dag heen gaan. dus vind het zonde om daar wat neer te leggen en zeker voor die enkele keer dat het nodig is.
hé leuk je gebruikt hem en al 6 aanmeldingen. weet je al wat iedereen mee gaat nemen? misschien een idee om er ook bij te zetten. de grote vraag is natuurlijk voor wanneer wordt deze meeting gepland? op een doordeweekse dag of in het weekend? en op hoe zo'n termijn?