Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Sorry heb je dat gevraagd?
    Ik lees bijna niet meer omdat ik het niet kan bijhouden. Als ik ergens niet op reageer kan je beter een pb sturen :D

Bv en fv combineren gaat goed :D ik geef: bv, fv, bv, fv, bv.

Sóchtends als Wessel komt krijgt hij de borst. Dan rond 11.00 uur de fles 180/6. begin van de middag weer de borst, rond 17.00 uur de fles en dan rond 20.00 uur weer de borst (tijden verschillen weleens hoor). Ik heb er zo goed aan gedaan om dit te combineren :D. Hij is meer tevreden en ik heb meer energie.

Ook gaf ik hem altijd beide borsten dit is nu beperkt naar 1, kun je nagaan hoeveel hij altijd binnenkreeg :(

Wil je ook gaan combineren dan? Of doe je dat al.

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou ik geef nu sochtends en s avonds bv. En de rest van de dag fv. Maar dat was meer doordat ze niet echt voldaan was telkens en iedere 1,5 uur kwam. Nu zit er keurig 3 uurtjes tussen. Geef flessen van 150/5. Mijn borsten zijn dus gewoon (denk door stress en niet genoeg drinken) heel erg teruggelopen met de melkproductie. Ook door anticonceptie denk ik.

3. kwebbels

Oh geef de afgelopen 2 dagen nu alleen nog s ochtends bv. Kolf s avonds wel af maar dan zie ik hoeveel ze binnen krijgt want anders komt ze dus s nachts nog een keertje. En s ochtends ligt ze lekker bij mij in bed tegen me aan te drinken. Heeeeeerlijk vind ik dat. En dat wil ik ook nog wel ff zo houden.

4. kwebbels

Nou ik ga aardappels schillen. Tot later allemaal!

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ze kijkt nog wat verbaasd, alsof ze zelf niet snapt dat zij die luier heeft geproduceerd

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

ja dat ken ik helaas maar al te goed

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

vroeg het me al af wie de boosdoener was

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb hem 2e hands via mp

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    zo er is goed wat bijgeschreven zeg...
    ik kan nu niet alles teruglezen want gaan zo eten en dan naar de film mama mia!

We zijn bij de kinderarts geweest en hij was 6275 gram en 61,5 cm!
    Dat is super dus!
    Heb even overlegd omdat brenden nog steeds voeding kreeg tegen maagzuur door deze voeding kon hij moeilijk poepen en daarvoor kreeg hij weer lactulose wat weer krampjes veroorzaakte :( (snappen jullie het nog?)
    Het maagzuur is heel erg afgezakt en daarvoor krijgt hij ook nog medicijnen dus mag nu stap terug doen door hem omneo te geven tegen krampjes en licht spugen! Daarbij mag hij van de kinderarts wel nutrix erdoor 's avonds en/of 's morgens (mocht van het CB niet ivm calorieen) zodat hij meer verzadigd is!
    dus ben helemaal blij en hoop dat dit hem ook weer wat gaat helpen.

Hij mocht fruithapje hebben als hij eraan toe is de ene krijgt het een maand eerder en de ander een maand later! Ik vertelde dat hij continu zijn vuisjtes in zijn mond heeft en daarop sabbelt en mij ook dingen uit mijn mond kijkt. Hij zei dat brenden er dan waarschijnlijk wel aan toe is dus als het goed gaat met deze voeding mag hij ook fruithapje ed beginnen!

Nou even snel mijn verhaal morgen kom ik weer bijlezen (als jullie niet al teveel meer bijschrijven! :confused: )

Liefs Nannie

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

klinkt heel bekend

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

3 mnd alweer gefeliciteerd
    wij vinden het moi geweest nu na sam dus hier komt geen volgende beeb

14. lovelykids

lovelykids VIP lid