We kunnen voor 450-500 euro een vouwwagen overnemen met alles erop en eraan weliswaar uit 1990 maar doet het nog perfect. De stalling is hier in het dorp dus hoeven we ook niet ver te rijden. Ze gaan hem eerst voor mij hier op het gras voor de deur opzetten zodat ik kan kijken of ik het wat vinden.
Goh de juni 2009 mama's zijn er al weer. Nog een maand en dan zijn de juli mama's alweer aan de beurt. Dat lijkt me pas gek om te zien. Het is gewoon dus al bijna een jaar geleden dat we positief testten.
Het duurt een uur voordat hij een artikelpagina opent en dan nog een uur om het in het winkelmandje te zetten. En dan puntje bij paaltje is hetgeen wat ik wilde hebben namelijk een slaapzak met mouwen uitverkocht! GRRRRRRRRRRRRRR
Als ik iets wil bestellen bij de Hema online dan is het altijd al uitverkocht. De taarten is dan ook het enige wat altijd goed wil lukken.
en nu word Roan ook al weer wakker en ik had me voorgenomen om die in bad te stoppen als hij wakker werd. Oh wat een dilemma, mijn kereltje lekker in bad stoppen? of mij verder gaan frustreren op dit stomme hema site!
hihi ik zie nu dat ik de babysokken 18x heb toegevoegd aan mijn winkelmandje, ben geloof ik toch wat te ongeduldig hiervoor.