ik ben trouwens niet naar het zwembad gegaan.. duhh.. anders zat ik hier niet vond het toch nog iets te snel met novalie, zou niet willen dat ze ziek word, er zijn al zoveel mensen ziek.. en ik kom ook altijd verkouden dr weg
jaa jaa.. volgens mij waren veel mensen het ERG zat op het laatst kan me dr een paar herinneren die het er bijna uit keken
wat denk jij dan grijp ik mn kans haha, vind het hier eigenlijk geen bal aan.. maar jah je moet wat om jou in te halen
En merk je al iets? Lijkt me toch dat het na 3 weken wat moet doen. Zou bijna gaan denken dat er ook nog iets anders is. Maar wie ben ik.
Dat staat ook nog een keer op de planning! Eigenlijk zou ik het hele juli-topic wel op papier willen!
soms doe ik dat vooral de eerste pagina s vind ik erg grappig.. omdat niemand elkaar toch nog echt kende, echt van die "dit kan op een forum" berichtjes
Dat heb ik laatst ook gedaan en nu je elkaar wat beter kent is het heel grappig te lezen hoe het in het begin ging.
er waren toch ook uitrookplannen?? met je doos op de vuurkorf gaan zitten en volgens mij gingen alle wonderolies, bitterlemons, ananassen, seks en frambozenblasthee ook er snel doorheen!
mwoa ik zie wel wat verbetring want hij is een stuk vrolijker als hj gegeten heeft maar qua spugen, tja ook wel minder maar het is nog steeds. En weinig slapen op de dag, en daarvoor in de plaats huilen....pff vermoeiend hoor!