okee, ik niet, ik heb me aangemeld toen ik zwanger was en ben gelijk maar gebleven t is echt een aardig gezellig forum, ben ook wel bij 9maand.com geweest, maar dat was geen bal aan.. (of het lag aan mij dat kan ook)
Nee nog veel meer want 1 blz hier is geloof ik een aantal pagina's als je ze uit zou printen. Dan komen daar alle foto's nog bij.
Dat waren nog eens tijden, elke dag vol spanning de pc aanzetten om te kijken of er nog babynieuws was! Ben vandaag echt in een terugkijken bui, ik had met mijn moeder al over het moment dat ik haar belde toen Marin net was geboren.
Maar slaapt hij weinig omdat hij gewoon wakker is of ligt hij juist te maaien in bed en kan hij daardoor niet in slaap komen? Ik noem maar een voorbeeld.
ja dat was leuk, en elke keer mn sms chekken, om elke keer te laat te zijn met buddy nieuws ik deed echt mn best zelfs speciaaal beltegoed gehaald! ik doe het soms ook hoor, maar vooral omdat ik soms het nog niet helemaal kan bevatten, ergens zit nog steeds het gevoel dat ik DE prestatie nog niet heb geleverd zeg maar, en dat vind ik ook wel jammer..
Ik had ook in ene zoiets van nu gaat het heel snel toen mijn vliezen braken. Was er zo op ingesteld dat ze me gingen inleiden die zondag.
ikke? senninha bedoel je ik ben meer zon stille achtergrond genieter, die je alleen hoort als het echt nodig is dat typeert me
Ja echt niet normaal. Maar dat is ook echt zo. Had het al met Sven toen hij geboren werd dat de weken voorbij vlogen alsof je in een stroomversnelling zit. En nu zit hij al in groep 3.
inbakeren mag niet ivm zijn reflux () en ja weinig slapen, nou hij eet en dan speel t hij en na uurtje naar bed, en dan na 45-60 min weer wakker! Vaak huilt hij ook in zijn slaap en dat is wel verwarrend want dan denk je dat hij wakker is. Maar rond de tijd dat papa thuis komt is hij echt aan het huilen (etenstijd voor ons!) en krijg je hem alleen stil door hem bij je te nemen...verwend kreng is het gewoon!
Ja ik was geloof ik de tweede, go4baby was de eerste maar die heeft helaas de eindstreep niet gehaald. Dat vond ik wel moeilijk zoveel meiden die eenmiskraam kregen