eerste nog bekende julimama berichtje... He meiden ik heb vanochtend positief getest en als alles dus goed gaat dan zal ik ook een Juli Mama worden. volgens 9maand: Lengte zwangerschap: 3 weken, 5 dagen Nog te gaan: 36 weken, 1 dag, 23 uren Vordering: 9.29% Bevallingsdatum: 04/07/2008Geslacht: jongen (volgens de Chinese maankalender) Voelen jullie al wat?van niesje 1980
herkenbaar.. jor zit al in groep 5, en ik dacht dat het heeel lang duurde voor ie ging lopen enzo.. t enge vind ik nog wel, dat ik zelf nu ook bijna 10 jaar ouder ben.. en dan denk je, wat heb ik in die 10 jaar nou berijkt? dat soort dingen, en dan kan ik best emo worden.. zoizo heeft de komst van novalie veel gevoel los gemaakt bij me voor al gevoel van gemis wat ik eigenlijk jaren bij me heb gedragen, zorg en dat soort dingen, en dat vind ik soms best moeilijk..
Kreeg eerst een sms dat ze op de verloskamers lag. Toen een sms dat alles was aangesloten en een uur later geloof ik al een sms dat Novalie er al was.
hoi hoi ik heb wel eens wat gezegt bij uitgerekend in juli 2008 maar jullie kletsten zoveel dat ik julie niet kon bij houden hah ik zal me nog een keer voorstellen ik ben marline ben mama van youame nu 2 jaar en Dice 31 juli 2008 ik ga toch proberen om hier mee te kletsen Dice spuugt al vanaf de geboorte dus heb nu nutriton in de fles en nu gaat het langzaam beter wel vraagt hij veel aandacht en wil de hele dag bij mij zijn en natuurlijk als ik met hem bezig ben vraagt Youame aandacht met dingen wat ze niet mag uitdagen enz echt vermoeiend soms ze kan ok wel heel lief zijn hoor als Dice huild pakt ze het speentje al en wil ze hem troosten ze geeft m ook kusjes en knuffels en probeert hem te kietelen haha hij drinkt nu 180+6 en komt elke 3 uur wanneer gaan ze trouwenen om de 4 uur drinken Dice krijgt vaak nog 6 flessen op een dag zal zo ff een foto plaatsen van onze kleine man groetjess marline
en de aanmelding van veraatje -------------------------------------------------------------------------------- Ik mag er ook bij! Als alles goed gaat (en dat hoop ik werkelijk!) dan ben ik uitgerekend op 1 juli 2008. Het wordt een spannende tijd, deze eerste 12 weken, maar ik hoop dat ik er gauw doorheen ben. Nu nog nergens last van, behalve wat steekjes. _________________
uhhmm.. ik smste dat alles was aangesloten, en ik denk dat ik om half twaalf smste dat novalie dr was? ik weet het niet precies, ze is om tien voor elf geboren.. ik weet het om eerlijk te zijn niet meer, ik weet ook niet dat byron zn ouders belde enzo, ik weet niet dat de navelstreng is door geknipt.. ik weet alleen dat er ineens een BABY was..
en ml... Hier nog een Juli 2008 mama... Ik heb net getest en ik kreeg meteen n dikke streep te zien, vind het nog wel spannend aangezien mijn vorige zwangerschap op een miskraam is uitgedraaid en mijn relatie sinds vorige week na 3,5 jaar op de klippen is gelopen , maar ik red me wel en ben evengoed heel erg blij met dit wonder...
ook al zo schattig.. ik vindhet zo leuk, dat je toen nog niet wist wat en wie het was, en nu kennen we ze
ik probeer het ook nog steeds hoor! andaag gaat me redlijk af al weet ik niet waar ze het allemaal over hebben hoor!
ik schreef eerst ook op een andere juli forum maar er was gewoon geen klik Ik schrijf nog wel op een ander forum maar daar schrijf ik al een paar jaar, wat meer algemeen opvoeding,minder baby