ja, ik moet jou worden.. anders red ik die 10 000 en jou inhalen nooit niet dus ik volg de studie senninha van het loi.. samen wet WOUTUHRR
ja doe maar.. maar dan wel net als of je hier voor het eerst op zwangerschaps pagina bent dus heel onzeker enzo en het liefst aan het begin van een zwangerschap
heb ik gewoon je live bevalling gemist vind het zo grappig.. want toen jullie bevielen dacht ik dat ik nog minstens 2 weken of langer door moest en toen ineens was novalie dr haha
oke maar dan moeten jullie niet zo hard gaan da ik in eens 3 pagina's bij moet lezen hoor! dan kom ik er nooit meer in!
Scheelt eraan. Soms loop ik 10x naar boven om de fop er in te doen en soms wil hij gewoon niet en neem ik hem maar op mijn arm want als hij bij me zit dan houdt hij zich meestal rustig. Vooral als ik achter de pc zit dan kijkt hij graag naar het beeldscherm.
heb de mijne gevonden.... kom pas op blz 249 om de hoek kijken! hoi allemaal, kom me even voorstellen... op de valreep nog bij de juli mama's! na een mk uit de meimama's gestapt dus superblij dat ik zo snel weer hier terecht kan! oh je ben 29 juli uitgerekend van de eerste... groetjes rensie _________________
Heb ik ook moeite mee gehad en nog wel. Maar dat kwam denk ik ook meer omdat ze niet echt actief was zoals Vergo.
denk ik ook, maar toch vind ik het erg zielig voor hun.. ik kan me alleen herinneren dat het ineens op de lijst stond.. het verhaal er achter weet ik niet eens precies..
Hoi allemaal, ik ben Mei Ling en ben 28 jaar en ben zwanger van mijn eerste kindje! We weten niet at het wordt en dat willen we ook zo houden. Ben inmiddels 7 weken zwanger en de eerste echo zijn gemaakt omdat we niet isten hoever ik was. Mijn cyvlus is heel onregelmatig nl. Als alles goed gaat ben ik 31 juli uitgerekend! Dus wordt ik ook een juli 2008 mama paar maanden later: Ik ben bevallen van een gezonde zoon, Justin! De bevalling was een hel, want ik moest uiteindelijk met persweeen naar het ziekenhuis want hij kon er niet langs! Dan bedoel ik langs het schaambeen. Dus met pomp en knip (au) was hij er binnen 15 minuten. E echt, de cliche klopt: als je hem eenmaal vasthoudt ben je alle ellende vergeten! Is zo mijn aanmelding goed genoeg?