Mariska welkom! Hoeveel novalie precies krijgt weet ik niet, ongeveer 6 a 5x 150, en daar drinkt ze meestal 135 van op ofzo.
welkom hier en jij natuurlijk ook van harte met jullie zoontje. mijn dochtertje sam (bijna 5 kg) is nu 4 wk en 1 dg en die krijgt 6 voedingen van 150cc aangeboden en ze gaan op het moment allemaal op hooguit 10cc na op. weet natuurlijk niet hoe zwaar jou zoontje is want daar hangt het ook wel een beetje vanaf.
Goedemiddag! Silla, goed van je dat je naar de ha bent gegaan. Wel belachelijk dat ze er zo'n puinhoop van hebben gemaakt bij je onderkantje! Zou echt heel boos worden. Hoop dat je snel bij de pnd groep terecht kan! Lee, hoop dat je snel geholpen word en dat je geen aanvallen meer krijgt! Lijkt me echt heel pijnlijk, zou inderdaad niet zomaar iets laten verwijderen zonder goed overleg met de chirurg. Misschien denkt hij er wel heel anders over. Als Roeland moet werken de volgende dag hoort hij Julian ook niet. Vandaag is hij thuis aan het werk en vanacht stond hij zowaar een luier te verschonen en een flesje te maken. Rensie, lief dat je aan me denkt! Was er inderdaad al wel geweest een paar keer maar moet nog echt even wennen en alles in een ander ritme krijgen. Had niet verwacht dat het zo wennen zou zijn Duikster, hoe is het gegaan met je soll. gesprek? Lees net dat je de baan hebt gekregen, gefeliciteerd! Meeting lijkt mij leuk! En lovelykids, we wonen dichtbij dus meerijden is dan geen enkel probleem! Miss sill, fijn iets van je te horen! Vroeg me de hele tijd al af hoe het nu met je zou gaan maar ben blij te horen dat je binnenkort toch even iets voor jezelf hebt. Kan me voorstellen dat je nu ook even geen behoefte hebt aan de drukte bij je vader thuis! Lovelykids, ik heb het ook gezien en kon het niet meer droog houden. Ben op het moment ook even extra emo (kraamtranen?) dus was een leuk waterballet hier in huis toen ik eenmaal klaar was. Essie1979, wij geven ook fv en zitten nu op 80cc per fles en laten er, als Julian zelf niet eerder komt, 4 uur tussen zitten. 's nachts mogen we hem al laten doorslapen en voeden we dus wanneer hij komt, dit is tussen de 4 en de 6 uur. Het heeft ook geen zin om hem dan eerder wakker te maken want dan valt hij gewoon halverwege de fles in slaap. Maar hier zitten we dus op 6 voedingen per dag. Hier hebben we gele poep met de nutrilon standaard. Niesje wat belachelijk van je werk! Vooral als de datum door hun was vast gesteld, zit je daarvoor van alles te regelen Zooo ben eindelijk bij! Had gisteren denk ik echt last van kraamtranen, kon echt overal wel om janken en ging me natuurlijk ook nog eens allemaal dingen bedenken waar je niet aan moet denken Heb dus vanacht even lekker met Julian meegehuilt toen hij last had van krampjes. Vond het zo zielig en vond mezelf een slechte moeder dat ik er niks aan kon doen om zijn pijn weg te nemen. Verder gaat het hier goed, hij was gisteren 90 gram aangekomen en zit nu nog maar 70 gram onder zijn geboortegewicht dus dat gaat super. Vandaag werkt roeland vanuit huis omdat het de eerste dag is dat de kraamhulp weg is en zo kan hij mij even helpen. Vanaf morgen komt mijn moeder 2 weken helpen met het huishouden en na die tijd mag ik het alleen doen. Hoop dat ik me dan ook weer helemaal goed voel en dat mijn been en rug ook weer meewerken! Ga nu even de kleine man een flesje geven want het is weer tijd, roeland is hem nu aan het wakker maken. Zo grappig om dat over de babyfoon te horen
oke zo goed heb ik ze nog nooit vergeleken. ik heb zelf ook 80 cm als kleinste in huis en ik weet van een vriendin dat zij kleinere zakken heeft vandaar
Jeetje van die tegenstrijdigheden word je ook niet goed! Wie moet je op een zeker moment geloven he?!
moet ook heel eerlijk zeggen dat dit niet onze gemiddelde nacht is hoor. normaal heb ik er geen omkijken naar.
Ingrid fijn dat het zo goed gaat! Geniet er lekker van, en de kraamtranen gaan vanzelf weer over (ooit haha)
nou als ze gewoon goed drinkt en ze plast en poept goed, dan mogen ze zeggen wat ze willen maar dan ben ik helemaal tevreden hoor
Hmm.. krijg net een folder van de volksuniversiteit, en daar staat een cursus Forensisch onderzoek in. Lijkt me wel vet misschien is sherlock holmes worden wel wat voor me. Keer wat anders dan moederen
mijn schoonmoeder heeft er 2 gemaakt en ik heb een winterslaapzak van 90 cm in huis....het grootste gedeelte stop je toch onder het matrasje toch?
zit ff een fotoalbum te maken, had een gratis album gehad omdat ik een enquette had ingevuld, su ben leuk aan het plakken met de digifoto's dus mis ff tijd om te reageren!
Hoi Mariska, gezellig! Borstvoeding of flesvoeding? Ík geef borstvoeding en Roan komt zo'n 6 á 7 keer voor een voeding.
Leuk! ik heb dinsdag voor Novalie haar eerst foto boek gemaakt van test tot nu alleen het boek zit al vol
Ik heb een die haar nu precies past.. maar kan niet zien waar ie weg komt, gekregen van een kennis. Maar de arms gaten zijn ook niet te groot enzo.
Ik was dus niet de enige . Hij is de schade trouwens wel zelf aan 't inhalen....om 7 uur werd ie wakker voor een fles, daarna terug in bed (op zijn buikje) en sliep tot 11 uur, 'kattenwasje' en een fles en tegen 11.45 sliep hij alweer en nu dus nog steeds (wederom op zijn buikje). Dus ik ga zo ook maar even liggen, want Rick ligt er ook net in!
Ohh laat maar lekker komen die kraamtranen hoor, lucht toch vaak ff op. Die krampjes zijn ook erg zielig om aan te moeten zien. En je bent geen slechte moeder hoor die vervelende krampjes is gewoon weinig aan te doen. Wel fijn dat Julian al lekker aankomt en dat je moeder nog 2 weken komt helpen in huis.
lekker hoor dat je nog wat hulp hebt thuis. weet roeland wel dat hij te horen is? oftewel denkt hij wel aan de babyfoon