dan geeft ze hem een worteltje in de kinderstoel, en dan is ie even zoet succes met je chaga vent.. lekker dan..
Nu ook na de 3e doe ik nog wel eens dingen alleen met de middelste of de oudste. Zo ben ik van de week met Sven kastanjes wezen zoeken, vond ie geweldig.
dat zeggen ze toch ook? dat meisjes naar de vader trekken en zoons naar de moeder ik bak ook wel dingen met jor, of spelletjes ofzo, maar weg doen we niet vaak met zn tweeen, omdat ie er eerst ook goed aan moet wennen mij te delen
gelukkig geef je het gewoon aan.. dat je dr niet mee gaat zitten enzo, dr over gaat lopen piekeren.. je bent niet bang voor mn reactie.. heel goed, gewoon doorgaan zo
Brrr... krijg er wel een beetje een brok van in mijn keel als je t zo brengt... Een jaar.... Wat een tijd zeg.. hectisch, verdrietig maar toch HELEMAAL GEWELDIG! Nou hou het wel in de gaten hoor als de Julimoeders zich melden...
echt? jeeh ik heb best een goed geheugen maar kan je niet meer herinneren. Marline kon ik mij nog wel herinneren.