hij blijft leuk! vind het ook zo grappig dat nu bij die berichtjes foto s staan van de ukkies, en de banners enzo..
Ohhhhhh dat vind ik wel een mooie gedachte achter de naam! Gelukkig dat hij zonder hazelip geboren is! Vriendin van me heeft ook een hazelip, vond het vreselijk hoe mensen ernaar keken maar zij ging er echt super mee om!
Ja elke maandag ga ik met Lisette naar peuterdansen! Vind ze echt prachtig alleen met mama en dan ook nog dansen!
Lijkt me erg gezellig! (als ik durf te komen, ben nogal een schijterd maar goed tegen die tijd lullen we al zolang samen)
Ik heb een pop laten maken. Als je naar www.blijmetmij.com gaat dan heb je de slaapvriendjes(links aan de zijkant.) En dan laat ik een 'Koekie' maken. Als je weer links in het menu op 'alleen van mij' klikt zie je alle voorbeelden van de knuffels die ze hebben. Je kan die knuffels bestellen maar je kan er ook een bestellen die ze speciaal gaan maken voor je. Dan kan je de kleur en het patroon enzo aangeven wat je wilt. Erg leuk dus zo n unieke 'levensknuffel'
was mijn gedachte dus ook dus je komt, want ik durf het ook aan anders sleep ik je dr heen.. kunnen we samen scheiterig zijn..