Jeetje, heel gek inderdaad. Wat gaat de tijd toch hard zeg. Ik word er een beetje emo van eerlijk gezegd als ik daaraan denk
Hallo allemaal, vandaag zijn wij erachter gekomen dat wij ook in juli papa en mama gaan worden! 13 juli zijn wij uitgerekend van ons 2e kindje! Onze dochter is al 2 jaar en 9 maanden dus werd ook tijd voor een broertje of zusje! Ik kom dus ook gezellig mee babbelen over alles! En iedereen gefeliciteerd trouwens met jullie zwangerschap! Zie ook dat veel meiden van nu toen ook al kletsten!
Ik wilde het 3-pak van de rompers. Ook uitverkocht grr..Bij de etos zou mijn schoonmoeder rompers halen (in de aanbieding 5 voor 8 euro geloof ik) haalt ze maat 74 ik moet 68 hebben!
ook een lief berichtje! haha ja.. dr is hier een harde kern hoor haha.. (al behoor (de) ik daar toen nog niet toe..) en sommigen zijn ineens verdwenen, die toen ook wel veel kwekten..
Nou ja heel goed eigenlijk hoor. Hij is helemaal gelukkig en in love. Had ook niet anders verwacht. Het is een verandering in ons leven maar we zijn er helemaal gelukkig mee
he meiden, Julie zijn echt niet bij te houden zeg! Sorry.. Maar vind het jammer dat ik niet veel tijd meer heb voor jullie.. Sem vraagt als hij van bed af is heel veel aandacht.. Wil de hele tijd op schoot.. de box is voor 10 min goed daarna brullen.. en als hij 's middags op bed ligt heb ik mijn handen vol aan de was.. Het huishouden en natuurlijk mijn mannetje niet te vergeten! en dan de hond en kat.. ik lees zo snel wel eens even de snel de laatese 6 pagina's.. Ik las wat over vorig jaar toen we net allemaal positief testen!Ik zelf testte positie op 9 nov.. wel 1 dag of 2 te vroeg.. En nu nu is mijn kleine ventje alweer dikke twee maanden! Ik ga het ook zker in de gaten houden wanneer de juli 2009 mama's zich gaan aanmelden.. Zeg even een vraagje.. denken jullie al aan een tweede? of voor anderen een volgende? Ik zou wel een tweede willen maar nu nog niet hoor.. het lijkt me wel leuk als sem 2 is dat de tweede dan geboren is op bijna geboren wordt.. Hoe denken jullie erzelf over? Meiden ik ga er weer vandoor.. evn lekker onderuit op de bank.. Sem ligt al lekker 1,5 uur op bed! rustig aan he!