Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goedzo, laat je maar niet gek maken... Ik heb me er ook nooit wat van aangetrokken hoor wat het cb zei! Mijn dochter was altijd te licht volgens hen, maar net wat jij zegt ze groeide goed en deed alles goed dus ik nam het altijd met een korreltje zout!

2. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hier is de ontlasting een beetje geel/groen met stukjes... Lekker smakelijk :) En Mikayla krijgt de standaard Nutrilon...

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hehehe een ware CSI Holland!

Het schijnt tegenwoordig een echte opleiding te zijn ook!

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hmm lekker! Dat van novalie is groen/geel achtig, soms wat lichter (?) en ook wel met stukjes, zij krijgt Friso (normaal)

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wat iedereen mee gaat nemen, hangt natuurlijk af van wat we gaan doen of is dat al bekend?

En wat is de bedoeling: alleen de moeders met de baby's of ook de partners en oudere kinderen (als die tenminste interesse hebben om mee te gaan ;) )?

En heb ik goed begrepen dat het bij Senninha is? Heeft die genoeg ruimte om iedereen te ontvangen (incl. extra kinderen en partners)?

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij gaat op maandagochtend en donderdagmiddag. En idd de reservekleertjes gaan gewoon in zijn tasje mee hoor! (kan 'ie ze thuis ook gewoon lekker dragen ;) )

7. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Mikayla krijgt nog steeds 7 voeding en allemaal van 100cc, maar ze heeft nog wel regelmatig dat ze een beetje laat staan..
    Maar wat drinken alle kids dan veel... Of lijkt dat nou zo..
    Mikayla is bijna 4 kg en drinkt 600 - 700 ml, maar dat is toch voldoende?
    Wordt een beetje onzeker hier... Help...

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik wel want heb de ervaring dat ze zonder slaapzak ondr de deken wegkruipen en zelfs met slaapzak als ze niet vastlagen.
    en aangezien het bij jou ook daarom is zou ik het gelijk onder de matras doen inderdaad

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

inderdaad even gebruik van maken!
    dutse

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    T lijkt mij wel super cool, al is het maar voor het idee :D altijd wel intresse gehad in doods-oorzaken enzo (jaja daarom durf ik ook niet naar die meeting :p)

beetje sporen onderzoeken :D vergroot glas er bij..

wat voor opleiding dan? een echte full-time?
    Zat het eerder bij de politie opleiding?

11. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Mag er zoveel tijd tussen zitten dan? Ik dacht overdag niet meer dan 3 á 4 uur... Dus na 4 uur maak ik haar wakker als ze dan niet al zelf wakker is..
    Of heeft dat ook weer met de hoeveelheid voedingen te maken?

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

daar sla je spiker op z'n kop.
    ik vroeg het mij ook al af

13. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    :) :) Hier hetzelfde :)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou zij kruipt niet weg onder de deken maar schopt juist de deken van haar af en dan begint ze op een gegeven moment te huilen omdat ze het natuurlijk koud heeft terwijl ze nog lekker door had kunnen slapen

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Volgens mij is dat genoeg.. ik hou ook 600 als minimaal aan. en novalie is nu 4,5 kg denk ik. (ze zeggen toch zolang ze goed plassen/poepen,en groeien dan krijgen ze voldoende?) Ik word er soms ook wel wat onzeker van, maar jah. elk kind is anders.

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb eergisteren weer wat shirtjes laten bedrukken bij Kidsers. Ik had er 8 maanden geleden ook al 2 laten bedrukken en die bevallen zo goed :) Goede kwaliteit en gewoon leuk.
    Vandaag heb ik ze binnen gekregen. Kan het niet laten ze even te showen! De bedrukking van deze is een beetje holografisch.

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat wordt ook idd gezegd....alleen Joost drinkt zijn fles dus niet leeg als ik 'm wakker moet maken :rolleyes: . Hij krijgt nu 6 flessen (dat is incl. 1 's nachts) van 135 ml (dus 120 water + 4 schepjes) en die drinkt hij vrijwel allemaal leeg.

O ja, ik zou nog even spammen....even kijken hoor....

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

je hoeft niet onzeker te worden hoor!
    Sam is gewoon ook eengrote drinker heb er zelfs forte bij in. en ze krijgt dus 6x150=900 waarvan ze over de hele dag genomen wel 100cc sowieso laat staan dus 800 cc drinkt ze dan.
    als je de berekening (aantal kilo x 150 : aantal flessen = gem cc per fles) zou doen dan zie je ook wel dat sam dus teveel drinkt en mikayla perfect.

19. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Dat zeggen ze inderdaad ja, maar je hoort zoveel verschillende dingen, dat je daar inderdaad onzeker van wordt. Ook omdat ze nog steeds op 7 voedingen zit en je hoort van een heleboel dat ze nu toch ook wel naar 6 mag, enzovoort, enzovoort...
    Uiteindelijk luister ik wel naar mezelf hoor ;) , maar ik vind die tegenstrijdige adviezen wel heel lastig..(Vooral van mams en schoonmams :) )

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik kan goed scheel kijken....

Deel Deze Pagina