hihi ik ben zelf in een klein dorp opgegroeid. Toen ik verkering kreeg met Dennis heeft het een half jaar geduurd voordat ik zelfstandig zijn huis kon vinden in "de stad" Raakte helemaal in de war van al die woonwijken en hofjes
mijne heeft geen keuze ik zeg gewoon 3 mei hebben we een feestje! oww waar? zeg ik oww bij senninha.. van het forum weet je wel? en we nemen ook even veraatje en niesje, met kids mee.. (de auto is wat klein dan maar goed) dan zegt hij wel okee.. of ik beloof hem gewoon wat.. dan is ie ook aardig genoeg
Hahah, nou daar trapt mijn man niet in! (ik hoor net dat ik enorm ram op mijn toetsen ) (En mijn jaloerse kat ligt in de weg)
nou vooruit vier gaat nog net de volgenden moeten hun eigen kneuter groepje op richten haha en jij woont ook ergens in amsterdam ofzo, dus dan kan je niesje mee nemen (we zitten onder de bosjes.. tweede connifeer links)
ik heb een vriend gehad in den bosch, en ben dr EEN keer met de auto heen gereden.. toen ging de moter aan de kook en ben ik nooit meer verder geweest dan uhh zwolle..
haha word druk in ons hoekje! Maar wij zouden wel samen die kant op kunnen gaan en elkaars handje vasthouden
kneuter nummer 4 heeft zich al aangemeld die woont wel meer in jou buurt dus dan kunnen jullie samen onder de bosjes op ons wachten.. of wij op jullie
haha. dat zegt byron ook altijd mep niet zo! ik vraag het gelijk even.. t enthousiasme straalt er nog niet af